۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 1000608

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: دو متهم پرونده آدم‌ربایی در مشهد دستگیر و گروگان (فرد ربوده شده) آزاد شد.

آدم‌ربایان در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمد کاظم تقوی افزود: در پی گزارش آدم ربایی فردی ۶۲ ساله تبعه خارجی به حوزه کلانتری ۲۴ میرزا کوچک خان مشهد، دستورات ویژه صادر و کارآگاهان و تیم‌های پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، در روزهای گذشته سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سفید رنگ، راه یک دستگاه موتورسیکت را مسدود و پس از درگیری، با توسل به زور اقدام به ربایش فرد موتورسوارکرده و با سرعت از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: با تحقیقات میدانی و اقدام های اطلاعاتی مشخص شد، ربایندگان با پلاک سرقتی نصب شده بر روی خودروی پژو اقدام به ربایش فرد موتورسوار کرده بودند.

وی ادامه داد: طبق بررسی فنی و میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی ربایندگان به سمت مرزهای شرقی و شهرستان خواف و تایباد متواری شده بودند.

سردار تقوی گفت: آدم ربایان روز بعد از ربایش مرد موتورسوار در تماس تلفنی با خانواده فرد ربوده شده در قبال آزادی گروگان خود درخواست مبلغ قابل ملاحظه ای وجه نقد کرده بودند.

گروگان آزاد شد

وی افزود: در پی این تماس تهدید آمیز با متهمان تحقیقات تکمیلی پرونده و اقدامات میدانی و اطلاعاتی شبانه روزی مشخص شد که متهمان به سمت مشهد تغییر مسیر داده و محل نگهداری فرد ربوده شده در حاشیه شهر مشهد شناسایی گردید.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: پلیس با رصد لحظه به لحظه و بررسی نامحسوس تردد متهمان، پس از هماهنگی با مرجع قضایی وارد عمل شدند و با کشف یک دستگاه خودروی پراید ۲ متهم دستگیر شدند.

وی گفت: محل اصلی نگهداری فرد ربوده شده درون چاله ای در داخل باغ و دست و پایش نیز با زنجیر بسته شده بود که با تلاش پلیس آزاد و در سلامت تحویل خانواده اش شد.

سردار تقوی افزود: در بازجویی های فنی و پلیسی متهمان به ربایش مرد موتورسوار اعتراف کردند و تحقیقات با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.