فرمانده پلیس‌ راه بردسکن گفت: تصادف در محور روستایی بردسکن به شهرآباد یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

تصادف در محور بردسکن - شهرآباد یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت 

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید و پژو پارس در کیلومتر ۵ محور بردسکن به شهرآباد حوالی روستای کلاته نو که به‌صورت شاخ به شاخ رخ داد، متأسفانه سرنشین پراید سواری یک خانم ۳۵ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در سر صحنه تصادف جان خود را از دست داد. 

فرمانده پلیس‌ راه بردسکن اظهار کرد: سه نفر دیگر از سرنشینان این دو دستگاه خودروی سواری مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند، راننده پراید که به لحاظ جسمانی وضعیت وخیمی داشت به مشهد منتقل شد.

وی علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی از طرف راننده پژو پارس و انحراف به چپ آن به صورت شاخ به شاخ با راننده سواری پراید اعلام کرد. 

شاکری بیان کرد: متأسفانه محور روستایی بردسکن به شهرآباد که چندین روستا از این مسیر تردد می‌کنند، یکی از محورهای پرتردد در حوزه پلیس راه شهرستان بردسکن است که نیاز است رانندگان برای پیشگیری از وقوع تصادفات با سرعت مطمئنه حرکت کنند که شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم. 

فرمانده پلیس‌ راه بردسکن با توجه به افزایش جرایم رانندگی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شد و افزود: محور روستایی بردسکن به شهرآباد به ویژه هنگام غروب از حجم ترافیکی بالایی برخوردار است و سرعت مجاز در این جاده در روز ۶۰ کیلومتر و در شب ۴۰ کیلومتر است که متأسفانه راننده پژو پارس بیش از دو برابر سرعت مجاز سرعت داشته است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.