مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح شهید «روح‌الله عجمیان» در هزار و ۶۷۰ مدرسه استان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان آغاز شد.

طرح شهید «عجمیان» در هزار و ۶۷۰ مدرسه خراسان رضوی اجرا شد

به گزارش قدس خراسان، سید امیر شوشتری روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح شهید عجمیان در آموزش و پرورش منطقه رضویه افزود: این دومین مرحله از اجرای طرح شهید عجمیان است که در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته این طرح در هزار و ۴۰۰ مدرسه خراسان رضوی در قالب نقاشی، رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس و کلاس‌ها محقق شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با اجرای طرح شهید عجمیان بیشتر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی داشتند توسط گروه های جهادی شاداب سازی شد و تابستان امسال نیز در دومین مرحله تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس، تعمیر میز و صندلی ها و غیره در دستور کار قرار دارد.

شوشتری با اشاره به اینکه طرح شهید روح الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی در مدارس مورد نیاز اجرایی می‌شود، ادامه داد: مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف آن است .

اجرای طرح شهید عجیمان در ۲۰ درصد مدارس خراسان رضوی 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان هدف گذاری شده است.

جاسم حسین پور افزود: طرح شهید عجمیان بهسازی و نوسازی ۲۰ درصد مدارس کل استان خراسان رضوی را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه هشت هزار مدرسه در سطح استان نیازمند نگهداری هستند، افزود: خوشبختانه با شروع طرح شهید عجمیان از سال گذشته امیدواریم این امر مرتفع شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.