رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، تأکید کرد که دشمن با این حملات به دنبال نمایش آتش‌سوزی و القای «دستاورد بزرگ» برای صهیونیست‌هاست.

رهبر انصارالله: تجاوز علیه یمن ما را از یاری فلسطین بازنمی‌دارد/ توسعه دامنه عملیات‌ یمنی ها تا اقیانوس هند و دریای مدیترانه

به گزارش قدس آنلاین، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله امروز (یکشنبه) با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن گفت که رژیم صهیونیستی با حمله به الحدیده به دنبال وانمود کردن این موضوع برای مردم خود بود که دستاورد بزرگی را کسب کرده و ضربات دردناکی را به یمن وارد آورده است.

دشمن اقتصاد و معیشت مردم یمن را هدف گرفته است

سید الحوثی تأکید کرد: دشمن اهداف خود را در راستای ضربه زدن به اقتصاد یمن، ملت عزیز این کشور و معیشت آنها انتخاب می‌کند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی مستقیما مخازن شرکت نفت و برق را در الحدیده هدف قرار داد و آمریکا نیز جنگ اقتصادی و نظامی علیه ملت یمن به راه انداخته و تمامی ابزارها و عوامل خود را برای افزایش سطح محاصره علیه این ملت به کار بسته است.

جبهه پشتیبانی در لبنان، عراق و یمن تاثیر چشمگیری بر دشمن به ویژه اقتصادشان گذاشت

رهبر انصارالله تصریح کرد: دشمن می‌خواست ملت فلسطین را در غزه در انحصار خود درآورد و استراتژی خود را بر آن بنا کرد اما اولین چیزی که بر رویکرد رژیم اشغالگر تأثیر گذاشت، جبهه پشتیبانی در لبنان بود که تأثیر زیادی داشت و به کاهش رنج مردم غزه کمک کرد.

وی افزود: عملیات نیروهای مسلح یمن نیز تأثیر زیادی بر این رژیم و به ویژه اثرات اقتصادی بر دشمن داشت؛ همچنانکه عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت اسلامی عراق نیز تأثیر مستقیم و زیادی بر دشمن داشت.

دامنه عملیات‌ ارتش یمن تا اقیانوس هند و دریای مدیترانه گسترش می‌یابد

سید الحوثی تأکید کرد: دشمن به توسعه توان، تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و ابزارهای جدید اثرگذار ما اذعان کرد و از متوقف کردن آن عاجز بود. با استمرار قتل‌عام در غزه و گرسنه‌سازی مردم آن، کشور ما به تشدید عملیات‌ها روی آورد و دامنه عملیات‌ها تا اقیانوس هند و دریای مدیترانه گسترش می‌یابد.

وی گفت: با ورود به دهمین ماه جنگ علیه غزه، دشمن اسرائیلی به اعمال فشار و بازدارندگی بیشتر نیاز دارد.

رهبر انصارالله به پهپاد پیشرفته «یافا» نیز اشاره کرد که به گفته وی، دارای قابلیت‌های بالای تاکتیکی و فنی و بُرد طولانی و قدرت تخریبی بسیار زیاد است و نفوذ این پهپاد به عمق دشمن برای آن واقعا آزاردهنده بود. این اقدام که در خارج از فلسطین بی‌سابقه بود، معادله جدید و مهمی را ایجاد کرد.

تل‌آویو دیگر برای دشمن امن نیست 

سید الحوثی گفت: برخی‌ها نمی‌توانند به نقش یمن، اثربخشی، توان ملت آن و نیز اثرگذاری ارتش و نیروهای مسلح این کشور اذعان کنند؛ دشمن دیگر در جایی که «تل‌آویو» خوانده می‌شود، در امان نیست. این یک مشکل واقعی برای دشمن و معادله جدیدی است که از شکست حامیان و مزدوران آن نشان دارد.

تجاوز علیه یمن ما را از یاری ملت فلسطین بازنمی‌دارد

رهبر انصارالله تأکید کرد: دشمن دریافت که تداوم تجاوزاتش علیه غزه، مشکلات و بحران‌های واقعی برای آن به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل به تجاوز علیه یمن اقدام کرد. تجاوز علیه یمن ما را از ادامه مرحله پنجم پشتیبانی از غزه بازنخواهد داشت. اگر حملات و هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی یمن بر ملت این کشور اثرگذار بود، پیش از این حملات مزدوران آمریکایی تأثیر می‌گذاشت.

سید الحوثی اضافه کرد: ورود دشمن به تجاوز علیه یمن، هرگز باعث بازیابی بازدارندگی آن نمی‌شود و مانع از حمایت ما از ملت فلسطین نیز نخواهد شد. توسعه توانمندی‌ها و به مبارزه‌طلبی دشمن آنگونه که با آغاز تجاوزات آمریکایی-انگلیسی علیه یمن وجود داشت، ادامه می‌یابد. اسرائیلی‌ها باید بسیار نگران باشند و بدانند که رهبران احمق آن‌ها، این مردم را به سمت خطرات بیشتر سوق می‌دهند.

وی افزود: ورود مستقیم اسرائیل به نبرد یعنی شکست مزدوران آن در اجرای آنچه از آن‌ها خواسته شده بود. ما از رویارویی مستقیم با دشمن اسرائیلی و آمریکایی خرسندیم چرا که سیاست آن‌ها درگیری با ما از طریق مزدوران بود. ورود مستقیم اسرائیل به تجاوز علیه یمن، حقیقت مواضع برخی کشورها را آشکار خواهد کرد. ما وارد نبرد مقدسی برای یاری ملت فلسطین شده ایم.

هماهنگی بین جبهه‌های پشتیبانی وجود دارد

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه مساله مردم فلسطین واقعی است و همه جهانیان از آن مطلع هستند، گفت: ما از همکاری یمن با جبهه‌های پشتیبانی خوشحالیم و این محور (مقاومت)، محور الأقصی و قدس و جبهه آن نیز برای یاری ملت فلسطین است. هماهنگی قوی بین همه جبهه‌های پشتیبانی در خصوص مقابله با تجاوزات دشمن اسرائیلی وجود دارد. 

وی همچنین به مواضع درخشان برخی نهادهای رسمی و مردمی و برخی شخصیت‌ها همانند مفتی عمان اشاره و تاکید کرد: هر موضعی در حمایت از غزه، موضع درخشان و قابل تقدیر است؛ ما در این رویارویی در قوی‌ترین مرحله قرار داریم و به پشتیبانی و حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.