فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: قاطعانه روند تقویت و تحکیم آمادگی‌ مرزها برای مقابله با شرارت‌های سازمان یافته دشمن را ادامه می‌دهیم.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه: روند تقویت مرزها برای مقابله با شرارت‌های سازمان یافته دشمن ادامه می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه در گلزار شهدای شهر مشهد و در جوار مرقد شهیدان شوشتری و محمدزاده تاکید کرد: با قدرت و قاطعیت، راه شهدا و فرماندهان شهیدمان را در تثبیت امنیت پایدار و چند وجهی ادامه می‌دهیم.

 وی با اشاره به اینکه در  حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم خاطرنشان کرد: با توجه به فراز و نشیب‌ها در امنیت دنیا و اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، ناامن سازی منطقه و به ویژه مرزهای کشورمان در دستور کار دشمن قرار دارد.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه شهید شوشتری را از معماران بومی‌سازی امنیت توصیف کرد و افزود: شهید شوشتری به عنوان فرمانده (جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس)، کار خود را با مردم یاری و محرومیت زدایی و انسجام مردم و بومی سازی امنیت آغاز کرد و تا امروز مبنای عملکرد ما برای ایجاد امنیت پایدار قرار دارد.

 همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجدید عهد و میثاق با شهدا از روز گذشته در بهشت رضای مشهد آغاز شد و مراسم رسمی امروز با حضور سردار سلامی  ادامه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.