پس از اجرای نمایش «چخفته»؛ اشکان پیر دل زنده، نمایش «قضیه تفنگ چخوف» نوشته احسان بدخشان را در تماشاخانه هامون روی صحنه می‌برد.

معرفی بازیگران نمایش «قضیه تفنگ چخوف»/ «کانیبال» روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، بازیگران نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به ترتیب ورود به صحنه محمد علی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری هستند.

در خلاصه داستان «قضیه تفنگ چخوف» آمده است: «۱۰ تن از مشاهیر بزرگ جهان برای اولین بار در دنیای پس از مرگ با هم وارد مسابقه‌ای می‌شوند و...»

تهیه کنندگان این اثر نمایشی که روزهای آخر تمرین‌های خود را می‌گذراند؛ ریحانه راد و امیر موسی کاظمی هستند، نیما عباسی به عنوان مجری طرح اشکان پیر دل زنده را همراهی می‌کند و سایر عوامل «قضیه تفنگ چخوف» نیز در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

کانیبال، نمایشی که تماشاگر را به سفر عجیبی راهی می‌کند

نمایش کانیبال به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند، از امروز پنج شنبه ۴ مردادماه در بوتیک تئاتر ایران (اهورا) روی صحنه اجرا می‌رود.

نمایش کانیبال در زمان اجرا، بازیگران تماشاگران را به چالش می کشد. چالش هایی که درآن ترس، وحشت، معما، هیجان و ... را به همراه دارد.

معرفی بازیگران نمایش «قضیه تفنگ چخوف»/ «کانیبال» روی صحنه می‌رود

نویسندگی و کارگردانی نمایش کانیبال را علی کاظمی وند برعهده دارد. کارگردان جوانی که تا قبل از این نمایش، تجربه کارگردانی نمایش های زیادی را در تهران و تبریز برعهده داشته است.

درخلاصه نمایش کانیبال آمده است که : هنرمند نقاشی در یک مجموعه گالری آثار خود را برگزار می‌کند و مخاطبان خود را به یک مهمانی دعوت می‌کند. در این مهمانی اتفاقات عجیب و سفر به دنیاهای متفاوت برای مخاطب تجربه های جالبی را رقم خواهد زد. در نمایش کانیبال پس از ورود مخاطب تا اتمام بازی های که برایش طراحی شده هیچ کس اجازه خروج ندارد و باید تا پایان داستان بازیگران را همراهی کند.

از عوامل نمایش پرچالش کانیبال که تهیه‌کننده آن را گروه کانیبال برعهده دارد می توان به اجراگران (پرفرمرها): مهشید پناهنده،آینوش ‌ضیائی، شکوفه شیخی،معصومه ‌نوروزی، نسترن گرایلی، ملیکا ‌فتحی ‌راد، علی کرم پور، جواد وکیلی، رضا صفری، کیانوش ملک و مهدی نخجیری اشاره کرد.همچنین مجری طرح: گروه هنری آیتون.

مشاور طرح: میلاد آدمی مکری، عکاس:علی قیدیان،طراح گرافیکی: وحید زینی زاده و مدیر روابط عمومی: جعفر پاکزاد اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.