موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه به معنای واقعی کلمه،دینی باشد،رشد اقتصادی هم لازمه این جامعه است.

از منظر قرآن کریم، مهمترین شاخص توسعه یافتگی، داشتن تربیت قرآنی و فرهنگ صحیح است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در آئین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی همسران،فرزندان و خواهران شاغل با بیان اینکه از منظر قرآن کریم، مهمترین شاخص توسعه یافتگی، داشتن تربیت قرآنی و فرهنگ صحیح است افزود: با اینکه معمولا معیارهای اقتصادی، مهمترین شاخص برای سنجش توسعه یافتگی است، اما از نگاه قرآن کریم،فرهنگ و تربیت دینی،مهم ترین شاخص است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه به معنای واقعی کلمه،دینی باشد،رشد اقتصادی هم لازمه این جامعه است.یکی از کارهای محوری در نداجا توجه جدی به فعالیت‌های قرآنی است و تاسیس مدارس شبانه روزی و پاره وقت قرآنی، یکی از این اقدامات راهبردی است.

ایشان در پایان یادآور شد: از تلاش همه عزیزان،از اساتید، خانواده ها، فرزندان، متولیان و مدیران قرآنی از ستاد تا صف و همه حمایت‌های فرماندهان محترم،به ویژه فرمانده محترم نیرو تشکر می کنم.

شایان ذکر است که این آئین که با حضور مقامات و فرماندهان و امیر بلوچ معاون هماهنگ کننده نیرو که به میزبانی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم علیه السلام منجیل برگزار گردید،از مقام آوران و برخی عوامل اجرایی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.