کاکوتا در حالی احتمالا آبی‌پوش می‌شود که جذب آلخو منتفی شد

بازگشت کریمی به استقلال منتفی است!/ آبی ها بمب خارجی می ترکانند

استقلال در زمینه جذب بازیکن جدید جزو فعال‌ترین تیم‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بوده و نام 6 بازیکن در سبد خرید آبی‌ها دیده می‌شود؛ آن‌هم در حالی‌که استقلال در بازار تابستانه تاکنون تنها یک خروجی رسمی داشته است. سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و آلمدین زیلیکیچ، 6 خرید تابستانی آبی‌ها هستند و در طرف مقابل هم فعلاً جدایی صالح حردانی به سپاهان رسمی شده و خبری از جدایی دیگر بازیکنان استقلال نیست.

مدیران باشگاه استقلال در روزهای اخیر درصدد آن بودند تا مطابق با فهرست بازیکنان موردنظر جواد نکونام، کار خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش ببرند. در خط هافبک، خواسته نکونام جذب علی کریمی بود و در پست وینگر هم گفته می‌شد که سرمربی آبی‌پوشان پایتخت نام گائل کاکوتا و ایوان آلخو را به مدیران باشگاه ارائه کرده و خواستار جذب این 3 بازیکن شده است. با وجود رایزنی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که انتقال این 3 بازیکن به استقلال در بازار تابستانه نهایی نمی‌شود و احتمالاً یکی از این  3 بازیکن آبی‌پوش خواهد شد!

بازگشت کریمی به استقلال منتفی است!

آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی در سودای آن بودند تا بتوانند علی کریمی را جذب کنند که با وجود نامه‌نگاری‌های انجام شده از سوی مسئولان باشگاه استقلال و البته رایزنی‌های کریمی برای دریافت رضایت‌نامه‌اش، گفته می‌شود که تا به امروز (شنبه) پاسخی رسمی از سوی باشگاه ترکیه‌ای ارائه نشده است. علی کریمی 3 فصل دیگر با کایسری‌اسپور قرارداد دارد و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم ترکیه‌ای باعث شده تا آن‌ها نسبت به فروش هافبک ایرانی تیم‌شان نظر منفی داشته باشند و براساس آخرین خبرها، انتقال علی کریمی به استقلال رسماً منتفی شده است.

آبی‌ها در انتظار امضای تفاهم‌نامه با آمیان

گائل کاکوتا که سابقه بازی در چلسی و فولام در کارنامه‌اش دیده می‌شود و فصل گذشته در لیگ 2 فرانسه حضور داشت و برای تیم آمیان به میدان رفت، یکی از گزینه‌های مدنظر نکونام برای تقویت فهرست آبی‌پوشان پایتخت در پست وینگر محسوب می‌شود. با وجود تحت قرارداد بودن کاکوتا، گفته می‌شود که رایزنی‌ها با باشگاه آمیان در زمینه جذب این وینگر کنگویی-فرانسوی مثبت پیش رفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی رایزنی‌ها در زمینه جذب کاکوتا منجر به امضای تفاهم‌نامه با باشگاه فرانسوی و امضای قرارداد با کاکوتا خواهد شد و این بازیکن باتجربه در اردوی ترکیه به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه می‌شود.

آلخو در در اردوی کادیز رویت شد!

ایوان آلخو که فصل گذشته در تیم کادیز اسپانیا به میدان رفت و البته روزهای پرنوسانی را هم در این تیم داشت، یکی دیگر از بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای تقویت پست وینگر بود. با وجود رایزنی‌های اولیه، فعلاً خبری از توافق با باشگاه اسپانیایی نیست و رایزنی‌ها در زمینه جذب آلخو مثبت پیش نرفته و این وینگر باتجربه این روزها در تمرینات پیش‌فصل کادیز حضور پیدا کرده و گفته می‌شود احتمال منتفی‌شدن انتقال این وینگر اسپانیایی نسبت به احتمال حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.