پس از ۴ ماه و نیم صدرنشینی فیلم «تمساح خونی» ساخته جواد عزتی، «تگزاس۳» ساخته مسعود اطیابی با عبور از فروش ۱۶۶‌/۳ میلیاردی جایگاه صدرنشینی جدول گیشه ۱۴۰۳ را از آن خود کرد.

«تگزاس۳» پرفروش‌ترین فیلم سال شد / مسعود اطیابی مرد ۷۰۰ میلیارد تومانی!

«تگزاس۳» که از خرداد امسال روی پرده رفته با حفظ روند فروش خود توانست فیلم «تمساح خونی» را که معدل فروش ابتدایی خود را ندارد، جابگذارد و به‌تنهایی صدرنشین بهار و تابستان ۱۴۰۳ تا اینجای اکران شود.
نکته مهم درباره فیلم ارزیابی این است که سینماها به‌دلیل ایام سوگواری محرم و مناسبت‌هایی چون شهادت رییس‌جمهور تعطیل بود. با این تحلیل، شاید اگر فیلم اطیابی، به‌عنوان برنامه نوروزی اکران می‌شد، تا حالا رکورد «فسیل» یا لااقل «هتل» را زده بود، گرچه با وجود اکران فیلم‌های جدید و رقیب پرتوانی چون «پول و پارتی» سعید سهیلی، «تگزاس۳» همچنان این شانس را دارد که با حفظ ریتم فعلی، به رقم‌ فروش بالاتری برسد.
و نکته آخر درباره تداوم موفقیت‌های مسعود اطیابی در گیشه سینماهاست. این که موفقیت‌هایش اتفاقی نیست و به‌جز فیلم‌های غیرکمدی‌اش، دیگر می‌توان او را موفق‌ترین کمدی‌ساز سینما در گیشه‌ این سال‌ها قلمداد کرد که مجموع رقم فروش فیلم‌های کمدی او در اکران به بیش از هفتصد میلیارد تومان می‌رسد:
تگزاس۳، صدرنشین سال ۱۴۰۳ / بیش از ۱۶۶/۲ میلیارد تومان تا امشب
هتل، فیلم دوم سال ۱۴۰۲ / ۲۷۸ میلیارد تومان
انفرادی و بخارست، فیلم‌های اول و دوم سال ۱۴۰۱ / ۷۸ و ۵۵ میلیارد تومان
دینامیت، صدرنشین سال ۱۴۰۰/ ۵۹ میلیارد تومان
تگزاس۲، فیلم دوم سال ۱۳۹۸ /۲۵میلیارد تومان
تگزاس، فیلم چهارم سال ۱۳۹۷/ با ۱۴ میلیارد تومان
اخلاقتو خوب کن، فیلم هفتم سال ۱۳۹۰/ با ۱/۱ میلیارد تومان
خروس‌جنگی، صدرنشین سال ۱۳۸۸/ با ۱/۶ میلیارد تومان

«تگزاس۳» پرفروش‌ترین فیلم سال شد / مسعود اطیابی مرد ۷۰۰ میلیارد تومانی!

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.