سعید دقیقی سرمربی حال حاضر ملوان از باشگاه خیبر و ذوب آهن و تراکتور به دلیل قرارداد با بازیکنانی که با ملوان قرارداد داشتند شکایت کرد و از فدراسیون خواست تا پنجره آن‌ها را ببندد.

درخواست دقیقی از تاج: پنجره تراکتور، خیبر و ذوب‌آهن را ببندید

به گزارش قدس آنلاین، سعید دقیقی سرمربی حال حاضر ملوان که برای انجام تست‌های پزشکی به ایفمارک رفته بود درباره وضعیت ملوان اظهار کرد: خداراشکر که پیشنهاد خوب از طرف ملوان به دستم رسید و پس از بررسی و جلسه با دکتر دنیامالی خواسته‌های خود را ارائه دادم و به نتیجه رسیدیم و منجر به عقد قرارداد شد. مشکلات بزرگ داریم که دکتر دنیامالی و مسئولان ملوان قول دادند که پیگیر موضوعات شوند که مربوط به بدهی‌های باشگاه است و باید تسویه شود و یکی دیگر بحث ورزشگاه «سن سیروس» است که همگی به دنبال بر طرف کردن مشکلات آن هستند. باید صبور باشیم و قطعا میوه صبر، شیرین است. منتظریم که در ۱۰ روز آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی درباره آنکه برخی از بازیکنان سرباز با بی میلی به این تیم می آیند و کیفیت خوب خود را در تیم‌های نظامی ندارند گفت: بیشترین ظرفیتی که در ملوان جذب شد سرباز بود و من گفتم از روزی که پیراهن ملوان را می‌پوشید نام سرباز معنایی ندارد و همه ما ملوانی هستیم و فرقی میان بازیکن سرباز و بازیکن آزاد نیست. من باید بازیکنان را آماده کنم و با کسی تعارف ندارم و باید اصول رعایت شود و همه آنها لازمه‌اش این است که یکسری زیرساخت‌ها برطرف شود. من فصل گذشته با شمس آذر از لحاظ امتیازی تیم پنجم شدم و ملوان هفتم بود که باید امسال هم میزان کسب امتیازمان بالا برود و اهداف بالاتر را در ادامه خواهیم دید. خون ملوان درون انزلی‌چی‌ها وجود دارد و با حمایت آنها می‌توان برنده شد. 

سرمربی ملوان در مورد عدم همکاری تیم‌های باشگاهی با تیم ملی پایه و تعامل او با آنها گفت: قطعا اگر بازی‌ها رسمی باشد و در چارچوب فیفا قرار  بگیرد، دوست داریم که بازیکنمان پیراهن تیم ملی بپوشد ولی در بازی‌های دوستانه به این شکل نیست. در دنیا اول باشگاه‌ها محترم هستند و در کنار آن همکاری با تیم ملی را انجام می دهند که چهارچوب قوانین این را می گوید و باید منطق قانونی داشته باشیم. بازیکنان جوان ما بسیار تاثیرگذار هستند و من هم از بازیکنان جوان استفاده می کنم.

دقیقی در خصوص آخرین وضعیت میلاد سرلک و محمد عمری عنوان کرد: محمد عمری بسیار بازیکن خوب و با اخلاق است. او از روزی که من آمده ام با تمرین می کند اما میلاد سرلک همچنان به تمرینات اضافه نشده است و اگر این کار را ادامه دهد، نامه او را خواهیم زد تا برایش اضافه خدمت صورت بگیرد و پس از آن خود را به پادگان معرفی کند.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای بازی تدارکاتی در پیش دارد اظهار کرد: به دنبال بازی با تیم ملی جوانان و یک تیم پایه در رده امید و جوانان هستیم و پس از آن به انزلی می‌رویم سیکل جدید تمرینات بازی با گل‌گهر شکل خواهد گرفت.   

دقیقی در پایان ادامه داد: فدراسیون فوتبال قوانینی مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی قراردادها و قرارداد یکسال با کسانی که بالای ۳۵ سال هستند، ثبت کرد. باشگاه ملوان این کار را در سال گذشته که من نبودم انجام داد و در حضور مهدی تارتار این اتفاق رخ داده برای باشگاه زیان آور بود و باشگاه های پولدار دست روی بازیکنان با کیفیت می گذارند و چون پول دارند بازیکنان تحت قرارداد باشگاه ها را هستند را جذب می کند. در ملوان بازیکنانی بودند که به صورت یک‌طرفه قراردادشان را فسخ کردند که یکی از آنها به ذوب آهن و دیگران به خیبر و تراکتور رفتند.

وی تصریح کرد: از رئیس فدراسیون و مسئولان می خواهم با آنها برخورد کند و طبق قانون بازیکنان که تحت قرارداد باشگاه است برای خروج از باشگاه وارد مذاکره شود. ما قطعا از این سه باشگاه شکایت می کنیم و نباید فک کنند چون شرایط مالی خوبی دارند می توانند راحت بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کنند. از رئیس فدراسیون می خواهم که پیگیر این موضوع شود تا پنجره نقل و انتقالات این سه باشگاه بسته شود. بودجه ما در حال حاضر افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته و بهترین بازیکن ما که سرباز هم نیست نزدیک ۱۰ میلیارد تومان دریافتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.