خبر فوری

رییس نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سارا روستاپور را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

سارا روستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح با اشاره به تجربه، تخصص و سابقه سارا روستاپور در هنرهای نمایشی در حوزه‌ی کودک و نوجوان، وی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

رییس جشنواره در این حکم نوشته است: جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه موثر و استقبال پر شور مخاطبان همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. انتظار می‌رود برای نیل به آینده روشن و تربیت نسلی جدید از هنرمندان نوجوان، فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده است را غنیمت بدانید و به مدد حضور و سرمایه پر اشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینش‌گری و نبوغ نوجوانان، باعث رشد این هنر در نوزدهمین دوره‌ی خود باشید.

سارا روستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد

فلاح در ادامه حکم روستاپور آورده است: بچه‌های این سرزمین امانت الهی هستند که باید با آغوش باز تجسم امید و روزهای پر شوق زندگی را بر صحنه‌ی زندگی شاهد باشند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی شاهد رشد و تعالی این هنر بین نوجوانان و جوانان این سرزمین باشیم.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور گروه‌های نمایشی اعضای نوجوان کانون استان‌های مختلف کشور شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.