خبر فوری

رئیس پلی‬س‬ راه‬ راهور‬ فراجا‬ گفت: تردد اتوبوس‌های پاکستانی برای انتقال زائران اربعین با نظارت و کنترل پلیس راه انجام می شود.

ورود اتوبوس های پاکستانی به ایران برای خدمت به زائران اربعین

در ایام اربعین، به منظور تسهیل تردد زائران پاکستانی به مرزهای عراق، تعداد زیادی اتوبوس از پاکستان وارد ایران شده و از مسیرهای داخلی کشور عبور می‌کنند. این اتوبوس‌ها که حامل زائران اربعین هستند، پس از ورود به مرزهای شرقی ایران، از مسیرهای مشخص‌شده به سمت مرزهای غربی حرکت می‌کنند تا زائران را به عراق برسانند.

برای تسهیل فرآیند تردد زائران، اقدامات گسترده‌ای از جمله آماده‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای، فراهم کردن امکانات رفاهی و بهداشتی، و افزایش نیروهای امنیتی در مسیرهای عبوری و پایانه‌های مرزی انجام داده‌اند. این تسهیلات شامل ارائه خدمات اسکان موقت، تغذیه، و خدمات بهداشتی به زائران است.

این اقدامات مشترک، نمادی از همکاری و همبستگی در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی برای حمایت از زائران و ایجاد شرایط مناسب برای شرکت آنان در مراسم معنوی اربعین است.

سردار‬ حسن‬ مؤمنی رئیس پلی‬س‬ راه‬ راهور‬ فراجا‬ درباره‬ تردد‬ اتوبوس‬ اتوبوس‌های پاکستانی‬ گفت: ‏ستاد مرکزی اربعین تصمیم به اجازه تردد اتوبوس‌های پاکستانی در داخل کشور گرفته است. این اتوبوس‌ها تنها برای یک رفت و برگشت و جابه‌جایی زائران مجاز به ورود هستند و تحت نظارت و کنترل پلیس راه قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.