رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: نیمی از ۱۸ نماینده خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون های "برنامه و بودجه، صنایع و معادن، عمران و اقتصادی" درآمدند.

نیمی از نمایندگان خراسان رضوی عضو کمیسیون‌های اقتصادی مجلس شدند

محسن زنگنه افزود: بر اساس اعلام کمیسیون های مجلس شورای اسلامی "بهروز محبی نجم آبادی" نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، اینجانب "محسن زنگنه" نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و "جواد نیک بین" مردم شهرستانهای کاشمر، کوهسرخ، بردسکن و خلیل آباد به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در آمدند.

وی ادامه داد: "امیر توکلی رودی" نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار، "محمد رستمی" نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه و "احسان قاضی زاده" نماینده مردم سرخس و فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد نیز به عضویت کمیسیون صنایع و معادن در آمدند.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: "حسین محمدزاده" نماینده مردم شهرستان درگز عضو کمیسیون عمران شد و "هادی محمدپور" نمانیده مردم گناباد و بجستان و "میثم ظهوریان" نماینده مردم مشهد و کلات هم به عضویت کمیسیون اقتصادی درآمدند.

زنگنه افزود: "نصرالله پژمانفر" نماینده مردم مشهد و کلات عضو کمیسیون اصل ۹۰ شد و "حسنعلی اخلاقی امیری" دیگر نماینده مردم مشهد و کلات نیز در کمیسیون فرهنگی مجلس فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: "علی اصغر نخعی راد" دیگر نمانیده مردم مشهد و کلات در مجلس به عضویت کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در آمده و "محمدرضا محسنی ثانی" نماینده حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عضو است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: "احسان عظیمی راد" نماینده مردم مشهد و کلات به عنوان عضو و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتخاب شده و "حسین امامی راد" نماینده مردم چناران، طرقبه‌-شاندیز و گلبهار نیز دیگر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات شده است.

زنگنه افزود: "عثمان سالاری" نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد و "علی آذری" نماینده مردم قوچان و فاروج نیز ۲ نماینده استان در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شدند.

وی اظهار کرد: البته هنوز کمیسیون "سید یحیی سلیمانی" نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه مشخص نشده است و رای گیری برای انتخاب هیات رییسه برخی کمیسیون ها نیز هفته آینده انجام می شود و فعلا تا کنون فقط عظیمی راد جایگاه خاصی مانند سخنگویی کمیسیون آموزش و تحقیقات را کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.