پیشنهاد سردبیر

رییس کمیسیون خدمات شهرداری شورای شهر همدان با بیان اینکه حضور متکدیان یا سارقان غیربومی در سطح شهر از جمله باند فیوج در شهر نگران کننده است،گفت: حضور این افراد به صورت گروهی باعث ناامنی و ایجاد خطرات برای شهروندان شده و باید در این راست

عضو شورای شهر: فعالیت متکدیان در همدان نگران کننده است

به گزارش قدس آنلاین،  علی اکبر نظری در نشست کمیسیون خدمات شهری زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری در حوزه وظیفه خود با همکاری نهادها و دستگاه‌های ذیربط و نیروی انتظمی در برخورد با این افراد وارد عمل شود.

وی همچنین با انتقاد از رواج مشاغل سیار و کاذب در سطح شهر همدان بیان کرد: فعالیت این افراد به معضل تبدیل شده و گلایه‌های متعدد مردم را همراه داشته است.

نظری ادامه داد: متأسفانه خیابان‌های شهر همدان اغلب محل جولان وانت بارهای میوه فروش شده که عامل نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

عضو شورای شهر: فعالیت متکدیان در همدان نگران کننده است

وی تاکید کرد: شهرداری باید براساس وظیفه خود مشاغل سیار غیر رسمی را ساماندهی کند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از فعالیت کاربری‌های غیر مجاز در بلوار ارم، خاطرنشان کرد: شهرداری برای انجام فعالیت‌های خود باید طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده پیش برود و جمع‌آوری اغذیه فروش‌های غیر مجاز و سد معبر از جمله وظایفی است که باید از هم اکنون برای آن برنامه داشته باشد.

وی عادت برخی مدیران حوزه شهری به پشت میز نشینی را از مشکلات اصلی در رسیدگی به امور مردم دانست و گفت: کنترل امور از راه دور در زمینه اقدامات و پروژه‌ها مورد قبول نیست و مدیران به جای پشت میز نشینی، در راستای رسیدگی به وضعیت مطالبات مردمی، حضوری میدانی در سطح شهر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.