۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 1003520

مسعود پزشکیان در حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شد

قدس آنلاین: «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب دکتر شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

در حکم رئیس‌جمهور ببرای دبیری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شهرام دبیری
به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت "معاون امور مجلس رئیس جمهور" منصوب می‌نمایم.

امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.


توفیق جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است شهرام دبیری متولد سال ۱۳۳۹ در اسکو است؛ وی پزشک، مدیر و مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز و همچنین بیمارستان ولیعصر تبریز است.

دبیری در انتخابات دور سوم شورای شهر، به عنوان نفر اول به شورای شهر راه یافت و در دور چهارم نیز با کسب ۱۰۵ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه پیدا کرد. او همچنین از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۶ از سوی اعضای شورای شهر تبریز، به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد.

وی در حال حاضر رئیس شورای استان آذربایجان شرقی  و نماینده این استان در شورای عالی استان‌هاست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.