دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: تحمیل تحریم‌های ظالمانه و حمایت از گروه‌های تروریستی از مهم‌ترین تهدیدهایی هستند که جهان را تهدید می‌کنند.

 حمایت از گروه‌های تروریستی از مهم‌ترین تهدیدهای جهان است

کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامی داشت سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و اعطای هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای خدمت و شهید سلیمانی به‌عنوان حامیان واقعی مردم فلسطین، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ابعاد مختلف حقوق بشر اسلامی، اظهار کرد: کرامت و آزادی انسانی مورد هجوم کشورهای غربی قرار گرفته است و این کشورها در حالی از حقوق بشر دم می‌زنند که آشکارا از نسل‌کشی در غزه حمایت و دانشجویان معترض به این جنایت‌ها را سرکوب می‌کنند؛ مدعیان حقوق بشر از رئیس باند جنایتکار رژیم صهیونیستی تقدیر می‌کنند.

غریب‌آبادی با بیان اینکه کشورهای غربی مزوّرانه در حال تحمیل الگوهای حقوق بشری خود به جهان هستند، عنوان کرد: تهدید علیه صلح و روابط دوستانه میان ملت‌ها و تشدید اسلام‌هراسی نتیجه چنین رویکردی است.

دبیر ستاد حقوق بشر ایران، گفت: تحمیل تحریم‌های ظالمانه و حمایت از گروه‌های تروریستی از مهم‌ترین تهدیدهایی هستند که جهان را تهدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه جنایت‌های گسترده و مستمر رژیم صهیونیستی در غزه و رفح و حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی از این رژیم و ناکامی سازمان‌های بین‌المللی باعث شده که صلح و امنیت به‌شدت به خطر بیفتد، افزود: وحدت رمز پیروزی و اعتلای ملت‌های منطقه است.

غریب‌آبادی با بیان اینکه وزیر امور خارجه شهید به دلیل حمایت از مردم فلسطین و اجرای دیپلماسی مقاومت مورد تکریم قرار می‌گیرد، گفت: همچنین سردار شهید زاهدی و اسدی، دیپلمات آزاده ایرانی نیز جزو تکریم‌شدگان این دوره از جوایز حقوق بشر اسلامی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.