برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان با صدای نجم‌الدین شریعتی مجری و گوینده برنامه‌های صدا و سیما، در استودیو صدای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صوتی می‌شود.

نجم‌الدین شریعتی کتاب «تشنه لبان» را روایت می‌کند

مقتل بلند عاشورایی با عنوان «تشنه لبان» به نگارش حمید گروگان نویسنده سرشناس کتاب‌های کودک و نوجوان سال ۱۳۸۸ با زبانی روان و یک دست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

نویسنده در این کتاب با رجوع به معتبرترین منابع تاریخ عاشورا، حوادث این روز بزرگ را با دقت و جز به جز روایت کرده، آن‌چنان که خواننده خود را در گرماگرم نبرد اصحاب سالار شهیدان با سپاه کفر می‌یابد و از مشاهده دلاوری‌های شهیدان کربلا به وجد آمده و بر مصیبت وارد شده به خاندان گرامی پیامبر اشک می‌ریزد.

مرحله‌ی خوانش بخش‌هایی از این اثر در استودیو صدای کانون به زودی به پایان می‌رسد و به مناسبت اربعین حسینی از سوی اداره کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این پادپخش‌ها به‌تدریج از طریق سکوهای داخلی و خارجی منتشر می‌شود تا همه علاقه‌مندان به‌ویژه نوجوانان و جوانانی که در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند، در مسیر حرکت خود این پرونده‌های صوتی را بشنوند.

برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» حمید گروگان صوتی می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.