سرمربی شباب الاهلی امارات گفت: ایده‌های متفاوتی بین سرمربیان ارائه می‌شود اما با توجه به تیمی که از مورایس دیده‌ایم می‌تواند قبل و حین بازی برایمان سورپرایز داشته باشد.

سرمربی شباب الاهلی امارات: آزمون بازیکن تأثیرگذار ماست / تیم مورایس همیشه سورپرایز دارد

به گزارش قدس آنلاین، پائولو سوزا پیش از ظهر دوشنبه در نشست قبل از بازی سپاهان و الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: مفتخرم که در این مسابقات و در اصفهان حضور دارم؛ من به عنوان یک سرمربی اشتیاق زیادی به فوتبال دارم.

وی درباره تقابل سردار آزمون با یک تیم ایرانی در این مسابقه افزود: آزمون بازیکنی است که تازه ه تیم ما اضافه شده و در دو سال گذشته مسابقه منظمی نداشته است.

سرمربی شباب الاهلی امارات تصریح کرد: به آزمون کمک می‌کنیم که از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برسد چون بازیکن تأثیرگذاری است و بسیار خوشحالم که همراه ماست. او یکی از بازیکنان کلیدی ما و امیدوارم با حضور او به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: من اولین تقابل را با ایرانی‌ها دارم اما مربیان پرتغالی دیگری مانند کارلوس کی‌روش و مورایس تجارب زیادی از ایران دادند اما می‌دانم که بازیکنان ایرانی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی عالی هستند.

سوزا افزود: سپاهان در خانه بازی می‌کند و بازیکنانشان با ایده‌های سرمربی آشنایی بیشتری دارند بدین سبب از این بابت برتر از ما هستند اما من بسیار خوشحال که در تیم خودم نظم تیمی خوبی دارم و بازی‌هایی که ارائه دادیم به ویژه آخرین دیدار دوستانه قبل از رقابت‌های آسیایی ما را در وصعیت خوبی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان تیمی بسیار مهم و با تاریخچه بزرگ است اما دیدگاهم درباره بازیکنان شباب الاهلی در بازی فردا بسیار مثبت است و سعی می‌کنیم که در بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی شباب الاهلی امارات گفت: ایده‌های متفاوتی بین سرمربیان ارائه می‌شود اما با توجه به تیمی که از مورایس دیده‌ایم می‌تواند قبل و حین بازی برایمان سورپرایز داشته باشد.

وی ادامه داد: مورایس از بازیکنانش شناخت بهتری دارد و سپاهان تیمی بسیار جنگنده است؛ آنها در حمل توپ به سمت دروازه حریف مهارت بالایی دارند و اشتیاق فوتبالی ایرانی‌ها بسیار زیاد است که می‌تواند برای ما یک چالش محسوب شود.

سوزا ابراز امیدواری کرد که بازیکنانش بتوانند با نطم تیمی قوی و مدیریت بر احساسات خود در بازی تأثیرگذاری مثبتی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.