سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: ترکیب جدید اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال چهارم دوره ششم نیز با رای اعضاء، مشخص شد.

ترکیب جدید اعضای کمیسیون‌های شورای شهر مشهد مشخص شد

به گزارش قدس خراسان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در پایان یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: در ابتدا، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر فرعی شهر به نام شهدای گرانقدر به تصویب رسید.

وی گفت: در ادامه این جلسه، ترکیب جدید اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال چهارم دوره ششم نیز با رای اعضاء، مشخص شد.

حاجی‌بگلو افزود: لایحه ۲ فوریتی با موضوع مساعدت در تسویه بدهی صدور مجوز و گواهی‌های ساختمانی تا انتهای مهرماه سال ۱۴۰۳ مورد تصویب قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: لایحه ۲ فوریتی با موضوع اعمال ماده ۹ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت نیز به منظور بازگشایی انتهای خیابان امام زمان(عج) به تصویب رسید.

حاجی‌بگلو گفت: نظریه مشترک اقتصادی و برنامه و بودجه درخصوص لایحه تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده مورد هم در این جلسه بررسی و تصویب قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.