۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 1004243

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: گرمای هوا در مناطق گرمسیر استان برای فردا (پنجشنبه) به ۴۵ درجه سلسیوس می‌رسد که بالاترین دما از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

دما در خراسان‌رضوی به ۴۵ درجه می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری افزود: بیشینه دمای هوا در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله کلانشهر مشهد به بیش از ۴۰ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: هوای گرم تا اوایل هفته آینده ماندگار خواهد بود و پس از آن به تدریج از گرمای هوای در خراسان رضوی کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: وزش باد نیز از ظهر امروز در استان شدت می گیرد که با شدت گرفتن آن خیزش گرد و غبار به مناطق مختلف از جمله کلانشهر مشهد دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اظهار کرد: دمای کنونی مشهد ۳۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۲ تا ۳۸ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.