خبرنگاران مجاهدانی بی ادعایند که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام برسانند و در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسوولان بوده‌اند.

خبرنگاران در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسوولان بوده‌اند

به گزارش قدس خراسان ، استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که در تقویم کشور به روز خبرنگار ثبت شده است آورده است: آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند روز هفدهم مرداد ماه به یاد خبرنگار شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است تا فرصت مغتنمی باشد برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز که با قلم خویش، پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

یعقوبعلی نظری در ادامه این پیام آورده است: دشمن، امروز، در ستیز با اسلام گرایی جهان و جمهوری اسلامی نه با تسلیحات گوناگون و جنگ افزارها، بلکه با ترفندهای گوناگون تبلیغاتی و سیاه نمائی به میدان آمده و مترصد حساس‌ترین و خاص‌ترین فرصتهاست تا با هجمه بی امان خویش، مأموریت شوم خود را انجام دهد.

در ادامه این پیام آمده است: در شرایط حساس جهان امروز، مسئولیت خبرنگاران متعهد و ارزشی در راستای اطلاع رسانی واقعیت‌ها به مردم، مسئولیتی بس خطیر و مهم است. خبرنگاران مومن که با قلم خویش همگام و همراه با مردم متدین و انقلابی ایران، بنای طاغوت را واژگون کرده و انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند و پس از آن در دوران دفاع مقدس، با جنگ روانی دشمنان و متجاوزان مقابله کرده و ایفاگر نقش‌های خاص فرهنگی در این زمینه بوده اند، اکنون نیز با اطلاع رسانی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی، ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان با پیشرفت‌های جامعه همگام شده و می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و تمامی شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه، این روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر که خالصانه و صادقانه با قلم خویش در راستای آرمان‌های والای امام راحل (ره) و پیشرفت میهن اسلامی خدمت می‌کنند، تبریک گفته و توفیق و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.