رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد و باید عواقبش را بپذیرد.

اسرائیل با ترور شهید اسماعیل هنیه دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد

آیت‌الله آملی لاریجانی در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: انتخاب یحیی سنوار به عنوان جانشین شهید هنیه پیام و مفهوم عمیقی دارد، چرا که این مجاهد اگر نسبت به شهید هنیه قاطع‌تر و مقتدرتر نباشد، کمتر نیست.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با این ترور دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد و باید عواقبش را بپذیرد البته برخی سران رژیم بارها اذعان کرده‌اند که حذف رهبران مقاومت تأثیری در این جریان نخواهد گذاشت بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: از دل جریان با سابقه مقاومت نسل‌هایی بروز کرده‌اند که شهادت را مطالبه می‌کنند بنابراین آنها با نصرت الهی و صبر بر دشمن پیروز خواهند شد.

وی همچنین با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری و همچنین عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد با حضور پزشکیان و دیگر سران قوا مسائل و مصالح کشور با تدبیر حل و فصل شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: خبرنگاری یکی از مؤلفه‌های اصلی رسانه به ویژه در دنیای امروز است چرا که آنها می‌توانند صدای حق و حقیقت باشند که نمونه‌های بارز آن را در میان خبرنگاران مقاومت در غزه شاهد هستیم.

وی رسالت خبرنگاری را بسیار مهم دانست و در عین حال گفت: خبرنگار باید با رعایت هنجارهای رسانه‌ای، پیگیر حق و عدالت باشد، نقدش را مطرح کند و برای رفع فساد نیز بکوشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.