۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 1004475

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با شکست حریفی از سن‌مارینو به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم در بازی‌های المپیک پاریس راه یافت.

 یزدانی به فینال المپیک رسید

رقابت‌های ۲ وزن نخست پیکارهای کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز (پنجشنبه) به وقت محلی (۱۳ به وقت تهران) آغاز شد که حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در دومین دیدارش به پیروزی رسید.

با پایان مسابقات مقدماتی وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی با شکست حریف سن‌مارینویی خود به دیدار نهایی این دوره از بازی‌ها رسید. یزدانی با حضور در فینال این مسابقات مدال نقره خود را قطعی کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور داشتند،  حسن یزدانی در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل الکساندر لاورنس از استرالیا به پیروزی رسید. وی در دور بعد هم با نتیجه ۹ بر ۴ از سد داورن کوراگلیف، قهرمان روسی‌الاصل اروپا از یونان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

یزدانی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی آزاد بازی های المپیک با نتیجه ۷ بر یک مایلس امینه دارنده نشان برنز جهان از سن مارینون را شکست داد و به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک رسید.

یزدانی فردا شب در دیدار نهایی برابر ماگومد رمضان‌اف بلغارستانی قرار خواهد گرفت. رمضان‌اف دقایقی پیش آرون بروکس نابغه کشتی آمریکا را شکست داد و به فینال راه یافت.

یزدانی با راهیابی به فینال پاریس، سومین فینال المپیکی خود را تجربه خواهد کرد. او در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال نقره رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.