رئیس جمهور کشورمان در پیامی کسب مدال طلای سعید اسماعیلی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت و تاکید کرد: طلای ارزشمند سعید اسماعیلی حاصل تدبیر و مقاومت کنار هم است.

پیام تبریک رئیس جمهور در پی کسب مدال طلای المپیک از سوی سعید اسماعیلی

مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی در پیامی کسب دومین مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط سعید اسماعیلی، ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را تبرک گفت و نوشت: تدبیر و مقاومت کنار هم می‌شود طلای ارزشمند سعید اسماعیلی، این طلای ارزشمند را به فرزند دیار استقامت و شجاعت و مردم عزیز تبریک می‌گویم.

سعید اسماعیلی، ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی شامگاه امروز (پنجشنبه) با غلبه بر قهرمان نامدار اوکراینی به مدال طلای المپیک پاریس رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم ۱۶ نفر حضور داشتند که سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل اسحاق قایو از الجزایر به پیروزی رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریف لوئیس اورتا سانچز قهرمان جهان و المپیک از کوبا شود.

اسماعیلی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک پاریس نمایش درخشانی برابر یکی از بزرگان کشتی فرنگی جهان داشت و توانست با امتیاز عالی قهرمان جهان و المپیک را از پای درآورد و شکست ناباورانه مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان را جبران کند.

دلاور دزفولی کشتی ایران که یکی از جوان‌ترین نفرات کشتی حاضر در پاریس است با شکست لوئیس اورتا سانچز کوبایی راهی نیمه‌نهایی شد و در این مرحله نیز از سد اسلاویک گالستیان دارنده نشان برنز مسابقات جهانی از ارمنستان گذشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.