چهار فرمانده نظامی و امنیتی سابق رژیم صهیونیستی جمعه شب در اظهاراتی گفتند که بنیامین نتانیاهو امنیت این رژیم را به خطر می‌اندازد.

نتانیاهو امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد

چهار نفر از فرماندهان نظامی و امنیتی سابق رژیم صهیونیستی گفتند که این رژیم با تهدیدات امنیتی بی‌سابقه‌ای مواجه است و این در حالی است که یک کابینه ناکارآمد روی کار است.

این فرماندهان افزودند که کابینه نتانیاهو به طور عمد و آگاهانه امنیت (رژیم) اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

آنها عنوان کردند که کابینه با عدم امضای توافق مبادله اسرا و پایان ندادن به جنگ در غزه امنیت اسرائیلی‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

مقامات امنیتی و نظامی سابق رژیم صهیونیستی بیان کردند که کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) باید فورا اقدامات و تدابیر اضطراری را انجام داده و روند سلب اعتماد از کابینه نتانیاهو را آغاز کند.

پیش تر «عاموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اشغالگر با اشاره به احتمال گسترش جنگ به منطقه بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، گفت: اسرائیلی ها فهمیده‌اند که نتانیاهو در حال بردن (رژیم) اسرائیل به سمت یک فاجعه راهبردی است.

 اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.