۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 1004748

آرین سلیمی آخرین نماینده ایران در رقابت های تکواندو بازی های المپیک نخستین مبارزه خود در وزنه ۸۰+ کیلوگرم را با پیروزی آسان برابر حریف ازبکستانی به پایان رساند.

پیروزی بی دردسر آرین سلیمی در اولین مبارزه

به گزارش قدس آنلاین، در روز پایانی رقابت‌های تکواندو سی و سومین دوره بازی‌های المپیک، امروز (شنبه ۲۰ مرداد) و در مبارزات وزن ۸۰+ کیلوگرم آرین سلیمی در اولین گام به مصاف «نیکیتا رافائلوویچ» از ازبکستان رفت.

تکواندوکار کرمانشاهی ایران در راند نخست این مبارزه به برتری ۸ بر ۲ دست یافت. در راند دوم موفق به کسب برتری ۵ بریک شد و بدین ترتیب با پیروزی ۲ بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

با این پیروزی، آرین سلیمی ضمن جبران شکست در رقابت های بین المللی فجیره به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

سلیمی برای صعود به نیمه نهایی «کارلوس سانسورس» مکزیکی با رنکینگ ۲ المپیکی، طلا و دو نقره قهرمانی جهان و چهار طلا و دو برنز پان امریکن را پیش رو دارد.

تیم ملی تکواندو ایران با چهار تکواندوکار در این بازی‌ها حضور دارد که مهران برخورداری و ناهید کیانی دو مدال نقره و مبینا نعمت زاده یک مدال برنز کسب کرده اند.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و شامگاه شنبه به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.