معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امروز ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری برای خدمات رسانی در اربعین حسینی به نجف اشرف اعزام شد.

اعزام ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری به نجف اشرف

به گزارش قدس خراسان، مهدی یعقوبی بیان کرد: فعالیت حوزه خدمات شهری در محدوده و معابر حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف به طول ۱۵ کیلومتر به مساحت حدودا ۷۵۰ هزار مترمربع است.

یعقوبی با بیان اینکه ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان به نجف اشرف اعزام خواهد شد، ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی جمع‌آوری روزانه ۱۸۰ تن زباله، ۱۷ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک برای خدمت رسانی در مراسم اربعین به نجف اعزام می‌شوند که عمده ماشین‌آلات، مرتبط با سازمان مدیریت پسماند برای جمع‌آوری زباله و حمل آن به محل دپو است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی در نجف تا ۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فعالیت اجرایی خدمات شهری ۲۴ مردادماه به صورت رسمی در نجف اشرف آغاز خواهد شد؛ با توجه به اینکه امکان سفر هوایی برای پاکبانان فراهم شده است، خودروهای خدمات شهری زودتر اعزام شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها به شکلی انجام شده که با توجه به اینکه در شهر مشهد پذیرای خیل عظیم زائران هستیم با فشرده‌سازی سایر کارها و پشتیبانی گرفتن از نیروهای سایر مناطق، با اعزام نیروها و ماشین‌آلات به نجف اشرف، خللی در نظافت و مدیریت شهر مشهد ایجاد نشود؛ این نیروها در دهه پایانی صفر باز خواهند گشت تا با کیفیت لازم خدمت‌رسانی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.