رئیس مجلس شورای اسلامی خبرنگاران را چشم بینای مسوولان کشور توصیف کرد و گفت: به طور قطع زحمات شما در مجلس با گستردگی و پیچیدگی که در موضوعات مختلف دارد، قابل قدردانی است.

خبرنگاران چشم بینای مسئولان کشور هستند

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در ضیافتی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور رسانه‌ها برگزار شد، با تبریک این روز افزود: ما قدر نقدهای به جا و منصفانه و دقت نظرهای خبرنگاران را در موضوعات مختلف می‌دانیم و درک می‌کنیم و قدرشناس این زحمات هستیم.

وی با بیان اینکه در مجلس یازدهم آن طور که مطلوب است نشست خبری با خبرنگاران برگزار نشد، تصریح کرد: اما در این زمان این قول را می‌دهم که در دوره جدید مجلس در هر فصل، یک نوبت نشست خبری با خبرنگاران برگزار شود.

قالیباف با ابراز امیدواری از اینکه خبرنگاران، مردم و افکار عمومی را نمایندگی کنند، افزود: به طور قطع تا امروز نیز چنین بوده و امیدوارم من هم در مواردی که مدنظر شماست، پاسخگو باشم.

رئیس مجلس یاد و خاطر شهید صارمی که سال ۱۳۷۷ در افغانستان به شهادت رسید و دلیل نامگذاری روز خبرنگار شد، گرامی داشت و اضافه کرد: همچنین یاد شهدای خبرنگاری که در مأموریت به بندرعباس در سال ۱۳۸۴ هواپیمای حامل این عزیزان در شهرک توحید سقوط کرد، گرامی می‌داریم که واقعاً آن روز برای همه ما روز تلخی بود و آرزو داریم روح همه آن عزیزان شاد باشد.

قالیباف گفت: امیدوارم ما و شما در این مسیر به نحوی حرکت کنیم که پرچم ایران عزیز را همیشه به اهتزاز درآوریم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.