دفتر آیت الله سیستانی در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر ارتش صهیونیستی با هدف قرار دادن آوارگان پناه گرفته در مدرسه تابعین در غزه قتل عام بزرگی را مرتکب شد، به همین دلیل از جهان می خواهیم تا در برابر این وحشیگری وحشتناک بایستد.

دفتر آیت‌الله سیستانی، جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «تابعین» غزه را محکوم کرد

 به نقل از الفرات نیوز، بار دیگر ارتش رژیم صهیونیستی کشتار وحشیانه ای در نوار غزه با هدف قرار دادن مدرسه التابعین که آوارگان در اسکان داشتند، مرتکب شد که به شهادت و زخمی شدن صدها بی گناه منجر شد.

دفتر آیت آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان شنبه ۲۰ مرداد در بیانیه ای اعلام کرد: جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر که آوارگان مدرسه «التابعین» در شهر غزه را هدف قرار دادند، جنایت هولناکی است که به مجموعه جنایات مستمر این رژیم در طول ۱۰ اخبر اضافه می‌شود.

در این بیانیه آمده است:  در مدت اخیر ترورهای خائنانه با هدف قرار دادن رهبران برجسته مقاومت در برابر اشغالگران و به شهادت رساندن تعدادی از آنها و نقض حاکمیت تعدادی از کشورهای منطقه منجر شد.این امر خطر وقوع درگیری‌های بزرگ را در منطقه افزایش می‌دهد که در صورت وقوع، خدای ناکرده پیامدهای فاجعه‌باری برای کشورها این منطقه و ملتهای آن در پی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: کلمات در محکوم کردن این جنایات شنیع توسط حیوان‌های انسان نما و  فاقد ارزش‌ها و اصول والای انسانی، قاصر است. تاسف بار است که آنها از حمایت نامحدود تعدادی از کشورهای بزرگ برخوردار هستند که مانع از اجرای قوانین بین‌المللی در مورد عاملان جنایات علیه بشریت می‌شوند.

در پایان این بیانیه آمده است: بار دیگر از جهان می‌خواهیم که در برابر این وحشیگری وحشتناک بایستد و از ادامه اجرای نقشه‌های صهیونیست‌ها برای وارد آوردن آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کند. همچنین از ملت‌های اسلامی می خواهیم با هم برای اعمال فشار برای توقف جنگ نسل کشی در غزه و ارایه بیشترین کمک ها به ساکنان های عزیز آن متحد شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.