کارشناس حوزه آموزش و پرورش گفت: علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کارنامه پرباری در این وزارتخانه و و حوزه های آموزش دارد.

کاظمی در حوزه آموزش و پرورش کارنامه پرباری دارد

علیرضا کاظمی روز یکشنبه از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. وی متولد ۱۳۴۴ شهر مقدس مشهد و تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان است.

وی همچنین پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از دیگر سوابق اجرایی کاظمی است.

اسماعیل بحری‌زاده درباره وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دولت چهاردهم اظهار داشت: کاظمی از نظر دانش‌ و تجربه در حوزه آموزش و پرورش کارنامه پرباری دارد و تجارب بسیار ارزنده‌ای را در سطح مدرسه، رئیس منطقه، مدیرکل استان خراسان رضوی، معاونت‌ها و سرپرستی وزارت آموزش و پرورش به دست آورده است.

وی افزود: کاظمی سه ماه سابقه درخشان سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را دارد و در دوران همه گیری کرونا و عبور از دوران سخت کرونا با وجود کمبود شدید نیروی انسانی بسیار موفق عمل کرد.

این کارشناس آموزش و پرورش ادامه داد: دوره بازگشایی مدارس پس از کرونا که دوره سرپرستی وی بود، کاظمی تدابیر مناسبی برای رفع کمبود نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه‌ای داشت.

بحری‌زاده یادآورشد: آقای کاظمی برای دوره سرپرستی یک برنامه ۶۰ روزه را در نظر گرفت و گزارش عملکردش هم منتشر شد؛ همچنین سوابق هم نشان می‌دهد که وی آشنا به مسائل دانش‌آموزان و آموزش و پرورش است و دانش، تجربه لازم و پشتکار بسیاری دارد.

وی عنوان کرد: کاظمی زمان بسیاری را صرف برنامه‌ریزی و پیگیری کارها و همچنین با جسارت و شجاعت از حقوق دانش‌آموزان دفاع می‌کند.

این کارشناس آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که کاظمی ظرفیت مناسبی برای پذیرش مسئولیت وزارت آموزش و پرورش دارد، امید است که مدیریت خوبی را برای این وزارتخانه مهم رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.