کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هجوم پهپادی اخیر حزب الله کاملا موفق بوده اعلام کرد که سیستم رهگیری توانسته تنها یک پهپاد از یک اسکادران را رهگیری کند!

وقتی گنبد آهنین به هیچ پرتابه حزب‌الله نه نمیگه! / اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی در رهگیری پهپاد و موشک‌های مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با افزایش حملات مقاومت اسلامی لبنان به مواضع دشمن صهیونیستی، یک تحلیلگر نظامی شبکه ۱۴ اسرائیل، اذعان کرد که نیروی هوایی رژیم ناتوان از شناسایی پهپادهای مهاجم حزب‌الله است. «نوعام امیر»، با اشاره به نفوذ یک اسکادران پرند های بدون سرنشین انتحاری مقاومت لبنان به آسمان سرزمین های اشغالی که شامگاه شنبه رخ داد، ارتش اشغالگر را به باد انتقاد گرفت و اذعان کرد که نیروی هوایی از پاسخ درباره تعداد پهپادهایی انتحاری حزب الله و جزئیات حادثه طفره می‌رود. این رسانه در ادامه با بیان اینکه هجوم حزب الله کاملا موفق بوده و سیستم رهگیری توانسته تنها یک پهپاد از یک اسکادران را رهگیری کند! اعتراف کرد که در این اقدام مکان‌هایی در سرزمین های اشغالی هدف قرار گرفت که بنا به دستور نهادهای نظامی، نمی‌توان درباره آنها صحبت کرد.

گفتنی است که حزب الله لبنان اخیرا حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای را به مناطق شمالی فلسطین اشغالی انجام داد. به دنبال این اتفاق آژیر خطر در «راموت نفتالی»، «یفتاح»، «آویویم»، «یرؤون» و «برعام» به صدا درآمده است.  پایگاه خبری عبری زبان والا با اشاره به این مسئله اعلام کرد که دامنه حملات حزب الله گسترش یافته و این جنبش منطقه کوه الجرمق و شهرک‌های نزدیک طبریا را هدف قرار داده است. شبکه خبری «اسکای نیوز» عربی هم به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که باند پرواز در شرق صفد، با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. خبرنگار تلویزیون اسرائیل هم اعتراف کرد که «از زمان آغاز جنگ تا به امروز، شاهد حمله‌ای این تعداد پهپاد نبوده‌ایم». همزمان وبسایت صهیونیستی «حدشوت بزمان» اذعان کرد که صدای چندین انفجار مهیب در شمال فلسطین اشغالی شنیده شده اما با توجه به سانسور شدید رژیم از خسارات یا تلفات احتمالی این انفجارها، خبری منتشر نشده است.

تل‌آویو جی پی اس را مختل کرد!

در واکنش به این تحولات رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که با تشدید تنش‌ها در منطقه، ارتش رژیم صهیونیستی با هدف مقابله با حملات پهپادی مقاومت اسلامی لبنان، بیش از پیش از روش مختل کردن سیستم‌های موقعیت یاب (GPS) در مناطق مرزی استفاده می‌کند. روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست»، دیروز در این باره اذعان کرد پارازیت‌اندازی تا جایی تشدید شده است که حدود دو هفته قبل زمانی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در حال سفر به آمریکا بوده، وبگاه « flightradar۲۴» متخصص در موقیعت‌یابی هواپیما، هواپیمای حامل نتانیاهو را در حال فرود در بیروت پایتخت لبنان نشان داده است!

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از آغاز جنگ در نوار غزه تاکنون اقدام به ایجاد پناهگاه‌ها و اتاق‌های حفاظتی در عمق مناطق شمالی و نزدیک مرز لبنان کرده است. بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، این حرکت تل آویو با هدف مقابله با حملات قطعی محور مقاومت صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.