پیشنهاد سردبیر

فرماندار هشترود گفت: متاسفانه در سفر وزیر وقت ورزش و جوانان به این شهرستان در سال ۱۳۹۷ احداث مجتمع طبقاتی ورزشی در این شهرستان وعده داده شد اما هنوز خبری از آن نیست و وزارت ورزش باید این مصوبه وزیر را اجرایی کند.

فرماندار: وزارت ورزش به مصوبه ۶ سال قبل در مورد هشترود عمل کند

به گزارش قدس آنلاین، فرید قشلاقی در جلسه شورای ورزش این شهرستان افزود: فضاهای ورزشی این شهرستان به بازنگری و تقویت نیاز دارد و این امر نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است.

فرماندار: وزارت ورزش به مصوبه ۶ سال قبل در مورد هشترود عمل کند
فرماندار: سرانه ورزشی هشترود ۱.۲۶ متر است

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی هشترود ۱.۲۶ متر است، اضافه کرد: از این‌ مقدار تنها ۲۱. صدم مربع سرپوشیده است و همین آمار وضعیت زیرساخت‌های ورزشی شهرستان را به خوبی نشان می‌دهد.

وی همچنین با بیان اینکه تا یک ماه آینده یک طبقه از خانه جوان با هزینه اختصاص یافته ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود، ادامه داد: احداث و راه‌اندازی خانه جوان هم در این شهرستان با تاخیر مواجه است.

«قشلاقی» در ادامه، دهیاران روستاها را رابط ورزشی روستایی عنوان کرد و گفت: خانه‌های ورزش روستایی باید تجهیز شود تا جوانان روستا برای ورزش کردن مجبور نباشند به شهر بیایند.

فرماندار هشترود از شهرداری هم خواست نسبت به لایروبی رودخانه وسط شهر که اماکن ورزشی و سالن‌های ورزشی در کنار آن قرار دارد، اقدام کند.

به گفته وی بوی بد این رودخانه باعث آزار و اذیت مردم و ورزشکاران می‌شود و باید فکر اساسی برای ۲ رودخانه عبوری از وسط شهر شود.

% buffered00:00
-00:14
منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.