تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک از سقف ورزشگاه دو فرانس پایین پرید و در ادامه به هالیوود رفت تا پرچم المپیک را به لس‌آنجلس و خانه بعدی بازی‌ها ببرد.

تام کروز المپیک پاریس را با رنگ و بوی هالیوودی تمام کرد + فیلم

 تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک پاریس با فرود از بالای ورزشگاه دو فرانس و موتورسواری با رنگ و بویی هالیوودی، پرچم المپیک را به لس‌آنجلس میزبان برگزاری مراسم در سال ۲۰۲۸ داد.

وی در این مراسم از پشت بام استادیوم استاد دو فرانس که بزرگترین استادیوم فرانسه است، با طناب فرود آمد و با عبور از صف بازیگران پرچم المپیک را گرفت و با آن روی صحنه رفت و پس از آن که کارن باس، شهردار لس‌آنجلس، پرچم المپیک را از آن هیدالگو شهردار پاریس دریافت کرد، او پرچم را گرفت و سوار بر موتورسیکلت صحنه استودیوم را ترک کرد تا یادآور ماموریت غیرممکنی بشود که باز هم ممکن می‌شود و از استادیوم خارج شد تا تحویل نمادین پرچم به لس‌آنجلس را انجام دهد. بقیه عمیات او از پیش ضبط شده پخش شد در حالی که وی با موتورش مانند ماموریت غیرممکن ویراژ می داد، از برابر برج ایفل گذشت و خارج از شهر مستقیم سوار هواپیمایی شد و پس از مدتی با پریدن با چتر نجات از هواپیما، در کنار تابلوی هالیوود فرود آمد و ۵ حلقه المپیک را به نماد هالیوود بر بلندی‌های لس‌آنجلس نصب کرد.

تام کروز المپیک پاریس را با رنگ و بوی هالیوودی تمام کرد

کروز در المپیک امسال پاریس به طور منظم حضور داشت و در مراسم افتتاحیه آن هم همراه چهره‌های مشهور دیگری چون استیون اسپیلبرگ، آریانا گرانده، سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک به تماشای برخی از مسابقات نشست. او یک روز پیش از مراسم افتتاحیه با دریافت نشان شوالیه لژیون دونور از وزیر فرهنگ فرانسه، تجلیل شده بود.

در مراسم تحویل پرچم به لس آنجلس نیز شماری از چهره‌های موسیقی مانند بیلی آیلیش، اسنوپ داگ و رد هات چیلی پپرز حضور داشتند.

در صفحه رسمی اختتامیه آمده بود: این یک پرنده است. این یک هواپیما است. این تام کروز است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.