افسران فرماندهی شمالی ارتش اشغالگر «اسرائیل» با تأکید بر این که «نیروی رضوان» همچنان آماده انجام یک حمله سازمان‌یافته، از جمله باهدف نفوذ به شهرک‌ها یا سایت‌های نظامی در مرز شمالی است، می‌گویند: هر کس به‌غیراز این اعتقاد دارد دچار اشتباه و توهم است.

افسران اسرائیلی: تهدید نفوذ «نیروی رضوان» به مرزهای شمالی بیش از هر زمان دیگری واقعی است

بر اساس آنچه وبگاه صهیونیست «والاه» منتشر کرده، افسران فرماندهی شمالی ارتش اشغالگر «اسرائیل» تأیید می‌کنند که «تهدید نفوذ زمینی حزب‌الله در مرزهای شمالی بیش از هر زمان دیگری واقعی است». آن‌ها معتقدند: «نیروی رضوان» همچنان آمادگی انجام یک حمله سازمان‌یافته، از جمله باهدف نفوذ به شهرک‌ها یا سایت‌های نظامی در مرز شمالی را دارد.

این افسران با اشاره به این که «فرضیه فعالیت همه باید در مورد توانایی حزب‌الله در واردکردن نیرو، نصب پرچم در یک شهرک یا وبگاه ارتش و آتش‌زدن ساختمان‌ها باشد»، تأکید می‌کنند که هر کس معتقد است «حزب‌الله رزمندگان خود را برای نفوذ به مرزهای شمالی آموزش نداده است»، دچار خطا و توهم است.

پیش‌ازاین، رسانه‌های اسرائیلی از «افیحای شتیرون» رئیس حکومت محلی «کریات شیمونه» نقل کرده بودند که «نیروی رضوان همچنان در حصار مرزی حضور دارد». چنانچه این رسانه‌ها سه ماه پیش هم اعلام کرده بودند «قدرت عملیاتی نیروی رضوان در حزب‌الله با وجود ماه‌ها حضور در میدان جنگ، آسیب‌ندیده است». روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشته بود: «یگان ویژه حزب‌الله همچنان قادر است برنامه تسلط بر مناطق شمالی را در هر لحظه‌ای که بخواهد، با ۲۰۰ رزمنده انجام دهد».

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.