معاون آماد و پشتیبانی فراجا از آمادگی کامل برای پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت عظیم و معنوی اربعین حسینی(ع ) خبر داد .

 ۱۶ آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی آماده خدمت به زائران اربعین

سردار رضا فریبا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها همزمان با ماموریت اربعین حسینی با اشاره به حضور  و مشارکت ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین حسینی(ع) گفت: پشتیبانی آمادی از این ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش‌بینی های لازم را اندیشیده‌ایم.

وی ادامه داد: ۱۶ آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تامین خوراک نیروهای حاضر در ماموریت اربعین پیش بینی کرده‌ایم. همچنین با آماده‌سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فرآیند جابجایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.

به گفته فریبا معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی ۴ هزار دستگاه خودرو، بیش از ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و غیره آمادگی خود را برای این ماموریت به میدان آورده است.

وی افزود: در بحث تامین سوخت خودروهای پلیس نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم، با پیش‌بینی بیش از ۴۰ جایگاه سوخت در نظر داریم سوخت خودروهای فراجا به مقدار یک میلیون و صد هزار لیتر شارژ اعتباری شده را در این ماموریت مهم، عظیم و معنوی تامین کنیم.

 فریبا همچینن از تامین بسته های پذیرایی(پک میان وعده)، آب آشامیدنی خنک و بسته های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت نیروهای پلیس در ماموریت اربعین خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت جسمی نیروهای پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده‌ایم و ان شاء الله بتوانیم از این ماموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.