حکم پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس هنوز به‌شکل رسمی اعلام نشده اما ظاهراً این دروازه‌بان چهار ماه محروم شده است.

هیچ‌کس پاسخگو نیست!/ محرومیت  چهارماهه علیرضا بیرانوند؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبالی، علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد و راهی تراکتور شد. مدیران پرسپولیس از همان روز اول اعلام کردند فسخ این بازیکن غیرقانونی بوده و از او شکایت می‌کنند. حکم پرونده علیرضا بیرانوند هنوز به‌شکل رسمی اعلام نشده اما برخی خبرها حاکی از آن است که این دروازه‌بان چهار ماه محروم و به پرداخت 20 میلیارد تومان محکوم شده است.

براساس شنیده‌ها باشگاه تراکتور انتظار چنین حکمی را داشته و برای همین راضی به جدایی حسین پورحمیدی نشده است. اگر حکم بیرانوند تأیید شود، باید دید تاریخ صدور حکم چه خواهد بود. اما اگر از همین امروز باشد تراکتور او را حدوداً تا نیم‌فصل در اختیار نخواهد داشت و پورحمیدی بار دیگر در چارچوب دروازه پرشورها قرار می‌گیرد.

برای بررسی صحت و سقم حکم منتشر شده ابتدا با جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت تماس گرفتیم اما او تأکید کرد اجازه صحبت ندارد. مصطفی سلیمانی هم که وکیل علیرضا بیرانوند است پس از جواب ندادن به تلفن خود، خط خود را دسترس خارج کرد و شواهد نشان می‌دهد اوضاع برای بیرانوند پیچیده شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید حکم قطعی این پرونده حاشیه‌ساز چه زمانی اعلام می‌شود و آیا واقعاً علیرضا بیرانوند چهار ماه از حضور در میادین محروم می‌شود یا نه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.