وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی را هدف اصلی و مهم خود در این وزارتخانه برشمرد و گفت: تلاش ما استفاده از نیروهای جهادی و ظرفیت این وزارتخانه طبق قانون برنامه هفتم و سیاست‌های کلی نظام است.

هدف اصلی من تامین امنیت غذایی خواهد بود

غلامرضا نوری قزلجه درباره اولویت‌های که برای این وزارتخانه در نظر دارد، افزود: تامین امنیت غذایی هدف اصلی و مهم ما است و همه اقدامات در این جهت خواهد بود.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: همه تلاش ما استفاده از نیروهای جهادی و ظرفیت این وزارتخانه است تا بتوانیم اهداف مدنظر در قانون برنامه هفتم، سیاست‌های کلی نظام و سندچشم انداز که برای وزارت جهاد کشاورزی تعریف شده را پیش ببریم.

وی فضای مجلس را در ۲ روزی که بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس است، مثبت ارزیابی کرد و افزود: بین وزرای پیشنهادی دولت با نمایندگان مجلس فضای تعاملی ارزنده‌ای وجود دارد و امیدواریم دولت چهاردهم با حمایت قوی که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دریافت خواهد کرد، کار خود را به زودی آغاز کند.

نوری قزلجه درباره دلیل پیشنهاد وی به عنوان گزینه وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: در این باره باید آقای رئیس جمهور نظر بدهند ولی به نظر می‌رسد آشنایی‌ام با این وزارتخانه که کارمند این مجموعه هستم و سطوح مختلف را از کارشناسی تا سطح میانی و مدیران ارشد وزارتخانه طی کرده بودم در این پیشنهاد اثر داشته است.

وی ادامه داد: همچنین تحصیلاتم در حوزه کشاورزی است و به عنوان نماینده مجلس در این دوره و ادوار گذشته مجلس در کمیسیون کشاورزی فعال بودم و در نهایت ارتباط تجربی و تخصصی که با حوزه کشاورزی دارم سبب شد تا برای این وزارتخانه پیشنهاد شوم. البته باید منتظر نظر نمایندگان محترم بود.

نوری قزلجه ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس با حمایت‌های خود از وزرای پیشنهادی دولت، سبب شوند هرچه زودتر کار دولت در همه وزراتخانه‌ها به ویژه در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.