با یک مقایسه ای ساده میان تعرفه‌های "همراه اول" با سیم‌کارت‌های عراقی به سادگی می توان به صرفه‌بودن سیم‌کارت های همراه اول نسبت به سایر سیم‌کارت‌ها را دریافت.

همراه اول، فیلترینگ اینترنت را برای زائران برداشت

هر ساله حین آغاز مراسم بزرگ مذهبی اربعین، این سوال ذهن زوار را درگیر می‌کند که آیا حین سفر زیارتی به عراق، از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند یا از سیم کارت های ایرانی، در این میان افرادی نیز برای کسب منافع شخصی خود، استفاده از سیم‌کارت های عراقی را به سیم‌کارت‌های ایرانی ترجیح می دهند، این در حالی است که با یک مقایسه ساده میان تعرفه‌های  شرکت "همراه اول" با سیم‌کارت‌های عراقی به سادگی می‌توان به مقرون به صرفه‌بودن سیم‌کارت های همراه اول نسبت به سایر سیم‌کارت‌های دیگر پی برد.

در کنار ناچیز بودن تعرفه‌های همراه اول نسبت به سیم‌کارت‌های عراقی، زائران نباید از مسئله‌ امنیت تماس‌ها و ارتباط‌های اینترنتی غافل بمانند؛ یعنی همان موضوعی که همراه اول در کنار تخفیف در تعرفه‌ها، آنرا مد نظر قرار داده است.

شرکت  یاد شده  در "کمپین اربعین" تخفیف‌هایی ارائه کرده است که به زائران توصیه می‌شود حتما جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها آنرا فعال کنند. تخفیف‌های همراه اول حتی در قیاس با سایر اپراتورهای داخلی، نرخ‌هایی کاملا رقابتی محسوب می‌شوند. به عنوان نمونه نرخ مکالمه با ایران در هر دقیقه قبل از کمپین اربعین برابر با ۲۳ هزار تومان بود که در کمپین اربعین، این میزان ضمن تخفیف ۲۱ درصدی به ۱۸ هزار تومان کاهش یافته است. نرخ پیامک‌ها نیز قبل از کمپین ۴ هزار تومان بوده که در کنار این کمپین به ۳ هزار تومان کاهش یافته است. اما یکی از بیشترین تخفیف‌های همراه اول به استفاده از "دیتا" باز می‌گردد که تخفیف بی‌نظیر ۹۰ درصدی را دربرمی گیرد که طی این تخفیف فوق‌العاده، قبل از کمپین ۳۰۰۰ مگابایت و بعد از آن ۳۰۰ مگابایت شده است.

شرایط همراه اول برای زائران ایرانی به گونه ای است که زائران حتی بدون تهیه بسته‌های همراه اول، باز هم نسبت به سیم‌کارت‌های عراقی(زین و آسیا سل) صرفه‌جویی چشمگیری را در هزینه‌های خود خواهند داشت. به طور نمونه هر دقیقه مکالمه زائران ایرانی، حتی بدون تهیه بسته‌های تخفیفی، ۱۸ هزار تومان است، این درحالی است که این میزان مکالمه با سیم‌کارت عراقی، ۲۳ هزار تومان خواهد بود.

همچنین هزینه ارسال هر پیامک از طریق همراه اول، تنها ۳ هزار تومان است؛ در صورتی که ارسال یک پیامک با اپراتورهای عراقی (به جز زین) بیش از ۶ هزار تومان و با سیم‌ کارت‌های زین عراق، نزدیک به ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

اعتبار زمانی زیاد بسته‌ها، عدم فیلترینگ، دسترسی به اپلیکیشن‌های داخلی مانند روبیکا، دسترسی به وب سایت ها، بانک ها و انجام عملیات بانکی و همچنین صرفه جویی در ارز و وقت از جمله مزایای تهیه بسته‌های تخفیفی اربعین برای زائران ایرانی است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.