پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک ندارم العملود مراکشی در طول فصل جزو ستاره‌های سرخ‌پوشان می‌شود و می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در دل هواداران جای پیدا کند.

العملود ستاره‌ پرسپولیس می‌شود/ امیدوارم دیگر به قهرمانی ما ایراد نگیرند!

حمید درخشان چهارشنبه‌شب در خصوص اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در اراک به ۳ امتیاز برسیم چون کاری سخت در پیش داریم. ذوب‌آهن تیم قوی و منسجمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند. متاسفانه در اولین بازی لیگ با اینکه میزبان هستیم باید در شهر دیگری بازی کنیم که این خوب نیست. پرسپولیس می‌تواند در این دیدار به برتری رسیده و با دست پُر به تهران برگردد.

وی درباره میزبانی پرسپولیس از حریفان در خارج از تهران، گفت: این موضوع به ضرر پرسپولیس است و تیم از یار دوازدهم خود محروم می‌شود. بازی در تهران باعث می‌شود که حریفان به سختی بتوانند به امتیاز دست یابند، اما حالا نمی‌توانیم از امتیاز میزبانی بهره ببریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضور ایوب العملود مراکشی در پرسپولیس نیز یادآور شد:‌ قطعا این بازیکن توانایی‌های داشته که توانسته نظر خوان گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را جلب کند. با یک بازی نمی‌توان از لحاظ فنی او را آنالیز کرد چراکه نیاز به زمان دارد، اما شک ندارم در طول فصل جزو ستاره‌های تیم می‌شود.

درخشان همچنین درباره استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی/VAR در لیگ بیست‌وچهارم اضافه کرد: به نظرم بهترین کاری بود که فدراسیون فوتبال انجام داد تا حق تیمی ضایع نشود و بعضی‌ها هم دیگر در مورد داوری‌ها صحبت نکنند. امسال دیگر نمی‌توانند از قهرمانی پرسپولیس ایراد بگیرند!

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.