رئیس اداره خدمات کفشداری حرم مطهر رضوی گفت: در دهه پایانی ماه صفر ۴ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) برپا خواهد شد.

برپایی ۴ موکب امام رضایی کفشداران‌ حرم، ویژه زائران پیاده دهه پایانی صفر

جواد حلاجی استاد گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته از سوی اداره خدمات کفشداری حرم مطهر رضوی ایستگاه خدمت‌رسان حضرت جوادالائمه(ع) در ابتدای شهر ملک آباد و در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع) به مشهد برپا می‌شود که بزرگترین موکب در استان خراسان رضوی است. 
وی ادامه داد: این موکب توسط خادمان کفشدار برادر و خواهر اداره می‌شود و به صورت شبانه روز بالغ بر ۲۵۰ نفر به زائران خدمت‌رسانی خواهند داشت. 
وی بیان کرد: خدمات ایستگاه حضرت جواد الائمه(ع) شامل اسکان موقت شب خواب و توزیع غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. 
وی ابراز کرد: این موکب از ۷ شهریور خدمت‌رسانی خود را به زائران پیاده آغاز خواهد کرد و تا شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد. 
حلاجی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که در طول این ایام، ۸۰ هزار وعده پذیرایی در این موکب، توزیع شود.     
رئیس اداره خدمات کفشداری حرم مطهر رضوی با اشاره به راه‌اندازی دیگر موکب‌ها اظهار کرد: با توجه به تردد زائران محترم پیاده از محور چناران به مشهد، ایستگاه امام حسن مجتبی(ع) در ۵ کیلومتری چناران، بعد از پل گلبهار برپا و آماده خدمت‌رسانی خواهد بود که ظرفیت توزیع حدود ۱۵الی۲۰ هزار وعده پذیرایی صبحانه، نهار و شام را در طول چند روز فعالیت ایستگاه در نظر گرفته شده است.  
حلاجی استاد عنوان کرد: همچنین ایستگاه دیگری در مجاورت حرم مطهر رضوی و در ورودی باب الهادی(ع)  مستقر خواهد شد که به زائرین محترم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ، خدمت‌رسانی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: موکب چهارم نیز ویژه کاروان‌های زائران پیاده است که در داخل شهر مشهد واقع شده و از قبل هماهنگی اسکان و پذیرایی آنها صورت گرفته است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.