سرمربی اسپانیایی پرسپولیس پس از تساوی تیمش در نخستین هدایت رسمی سرخپوشان گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و هیچ‌کس از این نتیجه راضی نیست.

هیچ‌کس از این نتیجه راضی نیست/ عذرخواهی می‌کنم

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، پس از تساوی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به همگی دوستان سلام عرض می‌کنم. قسمت اول صحبت‌هایم که به ذهنم برای گفتن خطور می‌کند، عذرخواهی از هواداران است که در استادیوم حضور داشتند و عذرخواهی از همه هواداران میلیونی پرسپولیس است. افراد زیادی در استادیوم حضور داشتند و فکر می‌کنم که انتظار برد بازی را داشتند. هیچکدام از افراد در تیم از نتیجه راضی نیستند و به نظرم این یک نتیجه منفی است.

او درباره عملکرد تیمش اضافه کرد: از تیم مقابل هم باید بگوییم که خوب بازی کرد. بیشتر در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. ما باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را درست‌تر انجام دهیم. در بازی امروز بسیاری از کارها را درست انجام ندادیم. به عنوان مثال در اولین حرکت بازی گل دریافت کردیم. با وجود اینکه می‌توانیم بپذیریم که تیم حریف این کار را خوب انجام می‌دهد و روی کار حریف ارزش بگذاریم ولی ما باید در این صحنه‌ها بهتر باشیم. ما باید مقابل این حرکات حریف با استقامت بیشتری رو به رو شویم. وقتی در اولین حرکت بازی گل دریافت می‌کنیم، باید بیشتر تمرکز کنیم و حواسمان جمع باشد.

گاریدو که نسبت به عملکرد پرسپولیس ناراحت به نظر می‌رسید درباره عملکرد شاگردانش اضافه کرد: بعد از چند دقیقه باز آن حرکت انجام شد. این هم یقینا مهم است که تیم ما در دقایق بعد خیلی موقعیت گل ایجاد کرد و بعد از دقایق اولیه بازی مطمئنا ما کنترل بیشتری روی بازی داشتیم، فوتبال بازی کردیم و به نظرم موقعیت‌های بسیاری داشتیم ولی یک گل زدیم و داخل رختکن رفتیم با این تفکر که می‌توانیم نیمه دوم را ببریم. ولی مطمئنا در نیمه دوم روی یکسری مسائل کمبود داشتیم. باید بیشتر فوتبال بازی می‌کردیم و بیشتر موقعیت ایجاد می‌کردیم. یک موقعیت گل هم داشتیم ولی باید موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس به تعویض هایش اشاره کرد و گفت: خیلی ناراحتم و از تعویض‌هایم خوشحال نیستم. می‌دانم سرمربی را جذب می‌کنند که بازی‌ها را ببرند و مسئولیت من بردن است، وقتی نمی‌بریم من خودم مسئولیتش را برعهده می‌گیرم. نیمه دوم باید بیشتر موقعیت ایجاد می‌کردیم. وقتی بازیکن تعویضی می‌آید باید بیشتر تلاش کند. بازیکنانی که در نیمه دوم وارد شدند این شانس را از دست دادند که بیشتر خودشان را نشان دهند. تکرار می‌کنم از تعویض‌هایی که انجام دادم راضی نیستم، زمانی که تعویضی‌ها مثبت نیستند سرمربی مسئول است و مطمئنا باید تعویض‌های دیگری می‌کردم. در نیمه دوم با تساوی بازی را تمام کردیم.

گاریدو در ادامه تحلیل از عملکرد تیمش در بازی امشب عنوان کرد: باز هم تکرار می‌کنم برای اینکه بازی را ببریم باید بیشتر موقعیت گل ایجاد می‌کردیم. باید یک ارزشی به کار حریف بدهیم. باید به تیم مقابل احترام بگذاریم و بگوییم کار دفاعی مستحکمی انجام دادند. بالاخره باید درباره خودمان صحبت کنیم و نتیجه ما منفی است. می‌پذیرم که سرمربی موظف است و اینجا من را جذب کردند که بازی‌ها را ببرم. می‌دانم در باشگاهی فعالیت می‌کنم که از من برد می‌خواهد. باید در هفته پیش رو نهایت تلاش‌مان را کنیم و بازی بعدی را باید حتما ببریم.

گاریدو در مورد ناهماهنگی‌ها در تیمش و مهره‌هایی که در اختیار دارد، بیان کرد: به هر حال این اولین بازی فصل است و اگر بخواهیم در مورد پیش فصل  صحبت کنیم باید بگویم که خیلی خوب کار کردیم، حس و حال تیم مثبت بوده و مسابقات نیز به مرور بهتر خواهد شد. اگر بخواهیم مثبت نگاه کنیم در نیمه اول تیم ما نشان داد که می‌تواند خودش را به دروازه حریف نزدیک کند و موقعیت گل ایجاد کند.

سرمربی سرخپوشان درباره جذب بازیکنان زیر نظر خودش در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: باشگاه بازیکنانی را جذب می‌کند که فکر می‌کند مناسب است و مطمئنا نظر سرمربی نیز مطرح می‌شود. باشگاه درباره این موضوع تلاش می‌کند و باید امروز درباره بازی صحبت کنیم.

او درباره عملکرد داور این بازی همچنین گفت: موضوع خاصی نیست که بخواهم در مورد داوری بگویم. فکر نمی‌کنم که بخواهیم اینجا در مورد داور صحبت کنیم و مسائل را به او ارجاع دهیم. داور ممکن است اشتباه سوت بزند اما در این لحظه موضوع خاصی درباره داوری نیست و کارش را درست انجام داده است.

او درباره عملکرد ایوب العملود تازه‌وارد همچنین گفت: بله، همین طور است و او این موضوع را در زمین نشان داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.