سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفته است که هواداران این تیم امیدوارند که او بتواند افتخارات گذشته را این‌بار با این تیم تکرار کند اما این انتظار تا چه حدی واقع‌بینانه است؟

کار سخت گل‌محمدی در خوزستان؛ فولاد را مدعی نبینید!

تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست‌وسوم روزهای پر فراز و نشیبی را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در لیگ برتر باقی بماند.

مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های فصل قبل به سراغ یحیی گل‌محمدی، سرمربی اسبق پرسپولیس رفته و هدایت تیم ریشه‌دار جنوبی را به این مربی ۵۳ ساله سپردند. این باشگاه به منظور بالا بردن میزان آمادگی برای حضور در رقابت‌های این فصل ابتدا در تهران اردو زد و بعد از آن راهی کشور امارات و شهر دبی شد.

مردان دیار کارون با گل‌محمدی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند نساجی مازندران را در قائمشهر شکست دهند تا فولاد لیگ بیست و چهارم را با دشت ۳ امتیازی، آن هم در خارج از خانه آغاز کند تا بدین ترتیب شروع خوبی را با سرمربی جدید و با تجربه خود داشته باشند.

با حضور گل‌محمدی و با توجه به افتخارات مختلفی که این سرمربی کسب کرده است، به نظر می‌رسد که همه مردم خوزستان به ویژه هواداران فولاد امیدوار هستند که او بتواند افتخارات گذشته را این‌بار در این تیم تکرار کند. هرچند خواسته هواداران فولاد به حق است اما به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط موجود علاقه‌مندان به این تیم خوزستانی باید صبر بیشتری به خرج دهند تا گل‌محمدی بتواند تفکرات خود را در تیمی که روزگاری در آن بازی می‌کرد، پیاده کند.

یکی از معضلات کنونی گل‌محمدی و فولاد بازیکنان خارجی هستند که در فهرست مازاد قرار دارند و باشگاه هنوز نتوانسته با آنها مبنی بر جدایی به توافق برسد و همین موضوع باعث شده است تا فولاد نتواند برخی از بازیکنان خارجی مدنظر گل‌محمدی را نیز جذب کند و قطعا با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات در تابستان به نظر می‌رسد حضور بازیکنان خارجی جدید در جمع فولادی‌ها منتفی باشد!

از طرفی نیز مدیریت باشگاه گرچه چند بازیکن را در فصل جدید جذب کرده اما بسیاری از گزینه‌های مدنظر یحیی به تیم‌های دیگر منتقل شدند و باشگاه فولاد در جذب این بازیکنان ناکام بوده است.

نکته مهم‌تر این که پیش از این، روزهای تاریک و سیاه در ۲ فصل اخیر، این تیم که یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران است را در یک قدمی سقوط به دسته پایین‌تر قرار داده بود و مردان دیار کارون در هفته پایانی لیگ بیست و سوم با زحمت مجوز ادامه حضور در لیگ برتر را کسب کردند و با این اوصاف به‌نظر می‌رسد که گل‌محمدی برای ساختن تیمی در حد و اندازه قهرمانی، کار دشواری را در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.