رییس جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۹۴ زائر دچار بیماری و یا مصدومیت ناشی از حوادث و تصادفات، از خاک عراق به ایران از ابتدای طرح اربعین حسینی خبر داد.

انتقال ۹۴ زائر بیمار و مصدوم به داخل کشور از ابتدای عملیات اربعین

پیرحسین کولیوند با حضور در جلسه ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور، ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همه حوزه‌های مسئول، به افزایش خدمات امدادی و سلامت محور در اربعین امسال نسبت به سال گذشته اشاره و اعلام کرد: جمعیت هلال احمر با هماهنگی کامل با مسئولان لشگری و کشوری در داخل کشور و کشور عراق تلاش کرده که خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اربعین سال‌جاری تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کشور عراق سفر کرده اند، افزود: آمار حوادث و آسیب دیدگی‌ها، نشان از عملکرد مناسب تمامی دستگاه‌های عضو ستاد اربعین دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اظهار امیدواری کرد که تا پایان مراسم اربعین بتوانیم با اقدامات اجرایی و عملیاتی تخصصی، این روند قابل تحسین را ادامه دهیم.

کولیوند ادامه داد: با توجه به حوادث رخ داده تا کنون، ۹۴ مصدوم ناشی از حوادث و بیماری‌ها از مراکز درمانی کشور عراق به ایران منتقل و بعد از انجام اقدامات اداری و تخصصی، تحویل عوامل اورژانس شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.