تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: طرح انسداد مرز، امنیت پایدار را در جای جای مرزهای شرقی ایران اسلامی رقم خواهد زد.

فرمانده ارشد آجا در شمال شرق: انسداد مرزها امنیت پایدار را رقم می‌زند

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ دوم ستاد سیروس امان اللهی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح انسداد مرزی افزود: توان و تلاش گروه‌های مهندسی در طرح ملی انسداد مرزی در مرزهای مشترک ایران و افغانستان مثال زدنی است.

وی بیان کرد: اکنون چهار گروه مهندسی در حال انجام بخش های مختلف طرح بزرگ ملی و راهبردی انسداد مرزی کشور هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور اظهار کرد: در این راستا زیرساخت های لازم از سوی دستگاه های متولی کشوری، استانی و شهرستانی در مناطق مرزی شمال شرق کشور فراهم شده است که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی مشکلات و رفع موانع پیش روی این طرح استفاده شده که امیدواریم در مدت زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

امان اللهی گفت: در این راستا، نیروهای گروه مهندسی ۴۴۴ با تمام توان و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی فعال هستند و تاکنون مراحل مختلف انسداد مرزهای مشترک ایران و افغانستان پیشرفت خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش سطح تعامل‌های بین ۲ کشور ایران و افغانستان، روز به روز شاهد افزایش امنیت در مرزهای مشترک هستیم که این موضوع با حضور نیروهای مسلح و امنیتی دو چندان شده است.

عملیات انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان به طول بیش از ۲۹۵ کیلومتر در استان خراسان رضوی در حال انجام است، این طرح به صورت دیوارکشی به بلندی چهار متر و فنس کشی بخش بالایی آن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.