پژمان جمشیدی و محسن کیایی از نیمه شهریور ماه با بازی در نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌روند.

پژمان جمشیدی و محسن کیایی روی صحنه تالار اصلی

این نمایش پیش‌تر در سال‌های ۹۴ و ۹۶ اجرا شده و حالا برای سومین بار روی صحنه می‌رود و پیش فروش بلیت آن از روز دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۲ در سایت تیوال و ایران کنسرت به صورت همزمان آغاز می‌شود.

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در اجرای سوم خود با تغییراتی در گروه بازیگران اجرا می‌شود. بر همین اساس رویا میرعلمی و حدیث بیابانگرد در اجراهای تازه این نمایش به گروه بازیگران پیوسته‌اند و در کنار خسرو و علی احمدی و نیز محسن کیایی و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

فریده سپاه منصور نیز حضور فیزیکی روی صحنه ندارد اما به صورت ویدیویی در این اثر نمایشی حاضر است.

پژمان جمشیدی آخرین بار سال ۹۸ با بازی در نمایش «فرانکشتاین» به کارگردانی ایمان افشاریان روی صحنه رفت. او پیش‌تر در دو اجرای قبلی «پپرونی برای دیکتاتور» و نیز «مادر» به کارگردانی علی احمدی حضور داشت و این چهارمین همکاری آنان است.

پژمان جمشیدی و محسن کیایی روی صحنه تالار اصلی

در خلاصه داستان نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» آمده: در یک مهمانی خانوادگی، مرد از نام عجیبی که برای فرزندش انتخاب کرده صحبت می‌کند که با مخالفت همه اعضا مهمانی مواجه می‌شود و درگیری‌هایی بین آنها شکل می‌گیرد که باعث افشا شدن رازهایی می‌شود و زندگی همه را دگرگون می‌کند.

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:

بازنویس متن و کارگردانی: علی ‌احمدی (بر اساس فیلم فرانسوی به نام «اسم»، ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر/ مترجم: فرامرز زنگنه)

تهیه کننده: خسرو احمدی، طراح صحنه: علی احمدی، نیما نصر، طراحی لباس (خانم‌ها) : برند تیپ تو، (آقایان) : برند باذلی، مجری طرح: امیر سپهر تقی‌لو، سید عماد عامری، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سجاد باقری، مدیر پروژه: مهبد عبقری.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.