آخرین تحولات لبنان

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 1006593

خرید ملک در دبی همان دریچه‌ای است که فرصت‌های چشم‌گیری را در اختیار شما قرار می‌دهد و مزایای بی‌شماری به همراه دارد.

خرید ملک در دبی ؛ فرصت جذاب سرمایه گذاری

درصورتی‌که شما نیز قصد خرید ملک در این شهر محبوب را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

در دنیای امروز، یکی از مهمترین دغدغه‌های ایرانیان، افزایش سطح کیفیت زندگی‌شان است؛ به همین دلیل اغلب آن‌ها به دنبال مهاجرت به کشورهای پیشرفته هستند. علاوه بر این‌ها، بسیاری از افراد هوشمند با خرید ملک در مناطق توریستی دنیا، سرمایه‌گذاری پُرسودی را رقم می‌زنند و امکان رشد اقتصادی را برای خود فراهم می‌کنند. در این میان افراد هوشمند می‌توانند علاوه بر مهاجرت به یک کشور پیشرفته، از مزایای یک سرمایه‌گذاری نیز بهره‌مند شوند. خرید ملک در دبی همان دریچه‌ای است که فرصت‌های چشم‌گیری را در اختیار شما قرار می‌دهد و مزایای بی‌شماری دارد. درصورتی‌که شما نیز قصد خرید ملک در این شهر را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین مکان برای زندگی در دبی

پیش از اقدام جدی برای خرید ملک در دبی لازم است تا با بهترین محله‌های این شهر آشنا شوید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  1. داون تاون

یکی از محبوب‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در دبی، داون تاون است که مرکز خرید دبی مال ، برج خلیفه، مجتمع‌های خرید بزرگ و فناوری‌های مدرن در آن قرار دارند. بنابراین، با خرید ملک در این منطقه می‌توانید از تمامی امکانات آن بهره ببرید. در داون تاون املاک لوکس و زیبایی وجود دارند که با خرید آن‌ها، بسیاری از لذت‌های موجود در این شهر همانند رستوران‌های بین‌المللی و جاذبه‌های فرهنگی را تجربه می‌کنید.

  1. دبی مارینا

درصورتی‌که به دنبال زندگی در کنار ساحل زیبای خلیج فارس هستید، دبی مارینا بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این منطقه با داشتن مناظر خیره‌کننده، کافه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای سبز به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی به حساب می‌آید که توجه مردم سراسر جهان را به خود جذب کرده است. با خرید ملک در دبی مارینا فرصت تجربه زندگی آرام و رویایی را خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، دبی مارینا یک منطقه ساحلی به شمار می‌رود که به دلیل قایق‌های تفریحی مجلل و آسمان خراش‌های خیره‌کننده خود شهرت بسیاری دارد.

  1. پالم جمیرا (نخل جمیرا)

یکی‌دیگر از مناطق محبوب دبی که دارای ویلاهاوآپارتمان‌های مجلل و امکانات رفاهی پیشرفته است، نخل جمیرا نام دارد. افزون بر این‌ها، با خرید ملک در این جزیره می‌توانید به سواحل خصوصی دسترسی داشته باشید و اوقات آرامش‌بخشی را به دور از شلوغی‌های شهر تجربه نمایید.

  1. جمیرا

یکی‌دیگر از مناطق لوکس و آرام دبی که دارای خیابان‌های پوشیده از درخت است، جمیرا نام دارد. در این منطقه امکاناتی نظیر فضاهای باز تفریحی، پارک‌ها و مراکز خرید در اختیار شما قرار دارند. با خرید ملک در جمیرا، فرصت زندگی لوکس و آرام را دارید و می‌توانید از مراکز تفریحی و ساحل معروفی که در نزدیکی این خیابان قرار دارد، بهره ببرید.

  1. عربین رنچز

اگر به دنبال یک محیط خانوادگی هستید، شهرک ویلایی عربین رنچز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این منطقه زمین‌های گلف، ویلاهای بزرگ، فضاهای سرسبز وجود دارند که ایده آل برای زندگی است.

  1. البراری

این منطقه در حومه شهر دبی قرار دارد و به دلیل ویلاهای بزرگ و بافت سرسبز خود به شهرت رسیده است. با خرید ملک در این منطقه از شلوغی‌های شهر به دور خواهید بود و فرصت یک زندگی آرام و باشکوه را در طبیعت برای خود فراهم می‌کنید.

برای انتخاب مکان دقیق زندگی خود می‌توانید با کارشناسان املاک سون سنچری تماس حاصل کنید.

مقایسه خرید ملک در دبی و استانبول؟

از آنجایی که سرمایه‌گذاری در املاک جزو کم‌ریسک‌ترین و امن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها به حساب می‌آید، بسیاری از افراد برای خرید ملک در دبی و استانبول دچار تردید می‌شوند و نمی‌دانند خرید ملک در کدام یک از این دو شهر مزایای بیشتری دارد.

خرید ملک در دبی ؛ فرصت جذاب سرمایه گذاری

در این رابطه باید بگوییم، با وجود اینکه خرید آپارتمان در ترکیه مزایایی همچون اخذ مجوز اقامت و زندگی در مکانی راحت و زیبا را به دنبال دارد، اما سرمایه‌گذاران باتجربه همواره شهر دبی را برای خرید آپارتمان در دبی انتخاب می‌کنند؛ چراکه در این حالت نیازی به پرداخت مالیات ندارند و ارزش ملک آن‌ها همیشه حفظ می‌شود. علاوه بر این‌ها، خرید خانه در دبی، فرصت‌های بی‌شماری را پیش روی افراد قرار می‌دهد. بنابراین، شما نیز با خرید ملک در شهر دبی می‌توانید زندگی ایده‌آل و با کیفیتی را تجربه نمایید.

مزایای خرید آپارتمان در دبی

اگر هنوز هم برای خرید ملک در شهر دبی تردید دارید، با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین مزایای خرید ملک در این شهر آشنا کنیم:

  • اقتصاد پایدار و رو به رشد: دبی از اقتصادی با ثبات و رو به رشد برخوردار است؛ ازاین‌رو خرید ملک در این شهر به حفظ سرمایه شما کمک می‌کند.
  • عدم پرداخت مالیات: یکی از مهمترین مزایای خرید خانه در دبی، عدم نیاز به پرداخت مالیات است. درحالی‌که این فرصت در کشورهای دیگر وجود ندارد و صاحبان املاک مجبور به پرداخت مالیات هنگفتی به دولت هستند.
  • بازده اجاره بالا: بازار املاک در دبی از بازده اجاره بالایی برخوردار است. افزایش میزان تقاضا برای خرید و اجاره املاک در این شهر باعث شده است که صاحبان ملک بتوانند از مزایای کسب درآمد بالا از طریق اجاره املاک خود بهره‌مند شوند.
  • اخد اقامت دبی: یکی‌دیگر از مزایای خرید ملک در دبی، اخذ اقامت موقت کشور امارات است؛ به همین دلیل ایرانیان زیادی در سال برای خرید ملک در این شهر تلاش می‌کنند.
  • گزینه‌های متنوع املاک: امارات طیف گسترده‌ای از املاک را برای بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف در اختیار دارد. بنابراین، شما با هر میزان بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید برای خرید ملک در این شهر محبوب اقدام فرمایید.
  • سبک زندگی لوکس: یکی‌دیگر از مزایای خرید مسکن در دبی، افزایش کیفیت زندگی و تجربه زندگی لوکس در این شهر است. با خرید یک پنت هاوس یا آپارتمان در دبی می‌توانید به زندگی مجلل و آرامی دسترسی داشته باشید.

خرید ملک در دبی ؛ فرصت جذاب سرمایه گذاری

مراحل خرید ملک در دبی با کارشناسان حرفه‌ای

اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید، در ابتدا باید با مشاوران حرفه‌ای املاک در دبی تماس حاصل کنید. یکی از برترین گروه‌های مشاور املاک که سابقه درخشانی را در زمینه فروش، اجاره، مدیریت املاک و دکوراسیون داخلی دارد، املاک سون سنچری است. این مجموعه توسط نغمه شیخ الاسلامی تاسیس شد و توانست تحول عظیمی را در بهبود وضعیت املاک این شهر رقم بزند. شما نیز برای خرید آپارتمان در دبی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.