معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش زمان رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما به ۴۰ روز خبر داد و گفت: امیدواریم اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر ما را در مسیر تحقق کار شایسته کمک کند.

کاهش زمان رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما به ۴۰ روز

به گزارش قدس آنلاین «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در همایش آموزشی توانمندسازی و توسعه سازمان‌های کارگری و کارفرمایی، اظهار کرد: وزارت کار در شرایطی تحویل دولت چهاردهم خواهد شد که چالش‌های آن برطرف شده و اقدامات موثری در حوزه فعالیت این وزارتخانه صورت گرفته است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امیدواریم اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر ما را در مسیر تحقق کار شایسته کمک کند.

وی تشکل‌های مردمی را حلقه واسط بین دولت و جامعه دانست و گفت: در همایش امروز با شناسایی آسیب‌های فعالیت حوزه تشکل‌ها و تقویت این نهادها را هدف‌گذاری شده است.

رعیتی فرد تاکید کرد:حوزه روابط کار به لحاظ نقش گسترده در تنظیم بازار کار، اقدامات گسترده‌ای در سال‌های اخیر انجام داده است؛ در این مسیر همواره شاهد همراهی و تعامل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی بودیم.

معاون وزیر کار اضافه کرد: در حوزه سه‌جانبه‌گرایی و تحقق آن در سال‌های اخیر یاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را داشتیم.

وی‌ در ادامه توضیح داد: امروز مقرری‌بگیران بیمه بیکاری از عدد بیش از ۲۴۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۰ به ۱۴۵ هزار نفر رسیده است.

رعیتی فرد خاطرنشان کرد: سامانه ثبت قراردادها نیز در این دوره در راستای توسعه امنیت شغلی نیروی کار و تقویت قراردادهای این حوزه ایجاد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.