درحالی که ایمان عالمی دربازی هفته نخست استقلال مقابل شمس آذر قزوین به عنوان سرپرست روی نیمکت این باشگاه نشست و درکنار زمین نیز حضور داشت، باشگاه استقلال هنوز نام او را رسماً به عنوان سرپرست خود معرفی نکرده است.

قول سرپرستی به پنج پیشکسوت استقلال/ چرا حکم عالمی رسماً اعلام نمی‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین،روال است که باشگاه‌ها بعد از انتخاب سرپرست نام او را رسماً از طریق رسانه خود اعلام کنند اما باشگاه استقلال تاکنون درباره اینکه ایمان عالمی چه سمتی دراین باشگاه دارد، موضع‌گیری رسمی نداشته است. 

درباره اینکه چرا باشگاه استقلال نام عالمی را رسانه‌ای نمی‌کند شایعات متعددی به گوش می‌رسد  وحتی گفته می‌شود برخی مخالف حضور او در این سمت هستند، اما تداوم بی برنامگی باشگاه استقلال در انتخاب نام سرپرست ممکن است به این باشگاه لطمه وارد کند کما اینکه فصل پیش نیز دیدیم افراد زیادی در این سمت قرار گرفتند و حتی دربسیاری از بازی‌ها استقلال بدون حضور سرپرست حاضر شد و عملا کیانوش رحمتی این وظایف را عهده‌دار بود. نزدیکان به باشگاه استقلال درباره انتخاب سرپرست اطلاعات جالب توجهی را می‌دهند. طبق گفته این افراد، سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال از زمانی که دراین سمت قرار گرفت قول سرپرستی را به افراد زیادی داده است. گفته می‌شود او در عین حال به پنج نفر قول سرپرستی تیم را داده و شگفتی اینکه هیچ یک اکنون سرپرست این باشگاه نشده‌اند.

 افرادی همچون آتیلا حجازی، داوودحقدوست، مهدی پاشازاده، فراز فاطمی و ... پیش ازشروع فصل بارها تحت مذاکره با سمیعی قرار گرفتند و به همه این اسامی قول سرپرستی داده شده و حتی حالا هم که عالمی دراین سمت قرارگرفته به طور رسمی از سوی باشگاه با این عنوان اعلام نشده است. 

این طور که پیدا است مسئولان باشگاه استقلال درانتخاب نام سرپرست با مشکلات عدیده مواجه‌اند و چالش‌های پرشماری سبب شده این باشگاه از داشتن فردی که سال‌های متمادی بتواند در این سمت قرار بگیرد، محروم است. 

البته باشگاه استقلال چه در فصل گذشته و چه در فصل جاری که در انتخاب مدیر رسانه‌ای با بحران مواجه بود، برخی صندلی‌ها و پست‌های حساس را خالی گذاشته و در انتخاب‌های خود موفق نبوده است. 

به هرحال شاید بی‌برنامگی این فصل نیز ناشی از جایگاه نه چندان محکم سمیعی در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.