معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۷۱ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار افزون بر ۶ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

۷۱ طرح عمرانی، هدیه مردم تربت حیدریه در هفته دولت

به گزارش قدس خراسان، سیدعلی موسوی  افزود: از این تعداد ۶۴ طرح با اعتبار پنج هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و تلاش شده تنها لیست طرح های قابل بهره برداری در برنامه های هفته دولت گنجانده شود.

وی ادامه داد: برخی طرح های آماده بهره برداری در لیست برنامه های این هفته گنجانده نشده تا با حضور مقام های ملی مورد بهره برداری قرار گیرند.

معاون فرماندار تربت حیدریه اضافه کرد: مهمترین طرح هفته دولت در این شهرستان، افتتاح مجموعه آبی کدکن بوده که در مدت هشت ماه و با هزینه افزون بر ۱۳۵ میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری است.

وی گفت: عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی با اعتبار افزون بر هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در تربت حیدریه آغاز می شود.

موسوی تصریح کرد: طرح های هفته دولت بیشتر درحوزه آب، برق، مخابرات، صنعت و معدن و شهرداری است که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح بزرگ انتقال آب آشامیدنی به تربت‌حیدریه، چند طرح مخابراتی همچون فناوری سامانه همراه اول و فیبر نوری اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: دیدار کلیه اعضای شورای اداری تربت حیدریه با امام جمعه شهرستان، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری میز خدمت از جمله برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.