تلویزیون این روزها علاوه بر تمرکز خود بر روی ساخت مجموعه «سلمان فارسی» و فصل جدید «پایتخت»، سریال‌هایی با موضوعات اجتماعی، طنز و تاریخی در دست تولید دارد.

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟ / اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین
عکس تزئینی است

سریال «رویان» با موضوع فعالیت‌های علمی پژوهشگاه رویان به کارگردانی شکیل مظفری، سریال «عفیف» با موضوع آسیب‌های فضای مجازی و کارگردانی محمود معظمی، سریال طنز «تانک خورها» با موضوع شکل گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان و کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، ماه عسل با موضوع ازدواج به کارگردانی منوچهر هادی، «قرارگاه سری نصرت» با موضوع رشادت های شهید علی هاشمی و رزمندگان دفاع مقدس به کارگردانی مهدی جعفری، سریال «بوقچی» با موضوع فوتبال به کارگردانی حسن حبیب‌زاده، «پردیسان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، سریال «مسیر اصلی» درباره پروفسور بهاروند به کارگردانی محمدرضا خردمندان، سریال «مهیار عیار» ماجراهای توابین در دوران صفویه به کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و سریال «هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی و با موضوع مواد مخدر از جمله کارهایی هستند که این روز ها در دست ساخت برای پخش از تلویزیون قرار دارند.

«رویان» با بازی داریوش فرهنگ

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟/اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین

سریال «رویان» این روزها در حال تصویر برداری در گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم است. این سریال به نویسندگی امیر عباس پیام، تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد و به کارگردانی شکیل مظفری در حال تولید است.

داریوش فرهنگ، ویدا جوان، سام قریبیان، علی اوسیوند، حمیرا ریاضی، نیلوفر کوخانی، زهرا داوود نژاد، مهوش وقاری، مریم مومن، سیاوش چراغی پور و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

سریال «رویان» با موضوع فعالیت‌های علمی و مراجعه کنندگان به پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری و سلول‌های بنیادین در حال ساخت است.

«عفیف» با بازی علیرضا خمسه، فرزاد حسنی و ثریا قاسمی

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟/اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین

سریال «عفیف» هم این روزها در گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی و کارگردانی محمود معظمی در حال تولید است.

 علیرضا خمسه، ارسلان قاسمی، ساناز سعیدی، فرزاد حسنی، عاطفه حبیبی، امیرمحمد زند، نسیم ادبی، ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت و ... از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «عفیف» به ایفای نقش می پردازند.

«عفیف» با موضوع آسیب‌های فضای مجازی در حال تولید است.

«تانک خورها» با بازی آرش مجیدی و سروش جمشیدی

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟/اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین

سریال «تانک خورها» با بازی آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، سید احمد نجفی، علیرضا استادی این روزها در حال ساخت است.

این سریال طنز که در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم در حال تولید است، این روزها در شهرک دفاع مقدس به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی پرویز شیخ طادی تصویربرداری می‌شود.

شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان موضوع این سریال دفاع مقدسی با زبان طنز است.

«ماه عسل» منوچهر هادی

سریال «ماه عسل» به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در حال ساخت است.
این سریال به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی در حال تصویربرداری در گروه تولیدات طنز سیمافیلم است و اکبر عبدی، یوسف تیموری، مریم مومن، الهام حمیدی و ...از جمله بازیگران این سریال محسوب می شوند.

«ماه عسل» سریالی طنز با موضوع ازدواج است.

«قرارگاه سری نصرت» نگاهی به زندگی شهید علی هاشمی

«قرارگاه سری نصرت» محصول سیمافیلم است که به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی مهدی جعفری در سازمان سینمایی سوره تولید می شود.

این سریال با اقتباس از چند کتاب، نگاهی به زندگی و فعالیت‌های شهید علی هاشمی به‌عنوان فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت دارد و به اتفاقات این قرارگاه می‌پردازد. قصه این سریال برگرفته از چند کتاب است.

«قرارگاه سری نصرت» با محوریت رشادت‌های مرزنشینان ایران در طول تاریخ به تألیف مرکز سریال سوره و نویسندگی مهدی سجاده‌چی برای پخش از تلویزیون تهیه و آماده می‌شود.

  «بوقچی» با بازی حسن پورشیرازی و بیژن امکانیان

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟/اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین


«بوقچی» محصول سیمافیلم است که به تهیه‌کنندگی محمد جواد موحد و کارگردانی حسن حبیب زاده در سازمان سینمایی سوره تولید می شود.

این سریال که موضوعی فوتبالی دارد با بازی حسن پورشیرازی، آرش نوذری، بیژن امکانیان و ... در حال ساخت است.
 

«پردیسان» محمدرضا آهنج

به تازگی تصویربرداری در گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی پرویز امیری و سید سجاد قافله باشی شروع شده است.

سریال «برادر» از آخرین کارهای این کارگردان در تلویزیون محسوب می‌شود.

«مسیر اصلی» و زندگی پروفسور بهاروند

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟/اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین

تصویربرداری سریال «مسیر اصلی» تمام شده و در گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم در مرحله‌ی پس تولید است.

این سریال به تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی سید محمدرضا خردمندان تولید شده است.

امیر علی دانایی، ساناز سعیدی، محمد نادری، زهرا داوودنژاد و ... از جمله بازیگرانی هستند که در در این سریال با موضوع زندگی پروسور بهاروند تولید شده است.

«مهیار عیار» با بازی بهنام تشکر

تلویزیون کدام سریال‌ها را می‌سازد؟/اکبر عبدی، داریوش فرهنگ و علیرضا خمسه مقابل دوربین

تصویربرداری سریال «مهیار عیار» هم تمام شده و در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم در حال پس تولید است.

این سریال به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و نویسندگی محمدرضا محمدی نیکو تولید شده است.

کامران تفتی، متین ستوده، بهنام تشکر، سیامک صفری، صفا آقاجانی، رامین ناصر نصیر، آشا محرابی، رویا میرعلمی، آتش تقی پور و ... هستند و داستان این سریال به ماجراهای توابین در دوران صفویه می‌پردازد.

«هشت پا» با بازی افسانه چهره‌آزاد و احمد نجفی

تصویربرداری سریال «هشت‌پا» نیز  تمام شده و در گروه تولیدات حادثه‌ای سیمافیلم در پس تولید است. این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی علی طالب آبادی ساخته شده است.

سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی و ... از بازیگران این سریال با موضوع  مبارزه با مواد مخدر است.

«هشت پا» در ۲۰ قسمت به سفارش مرکز سیما فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) تولید شده و موسسه فرهنگی هنری وصف صبا مجری طرح سریال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.